Това е въпросния модел http://nexus404.com/Blog/2008/05/14/...роблема е следния, и не мога да си обясня СД-то ли е виновно или нещо друго става. Когато стои без панел около седмица губи настройките все едно съм му спирал тока а нито акумулатор е откачан нито колата е спирана от движение примерно да кажеш че от стоене нещо Свързването е правилно дори без контакт касетофона си има захранване. Ако е лоша връзка проблема ще се появява винаги дори и с качен на него панел. Ако стои с панела дори седмици да не е пускан не губи настройка но без панел след 6-7 дена се е резетнал пущинакника Някви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със CD - Sony CDX-GT 620 U ???
Collapse
X
-
Мисля си, че самото CD има някакъв проблем. Аз съм с малко по стария модел - GT 616 U, и ми се е случвало при много слаб акумулатор да загуби настройките в момент на запалване. Това ясно защо. Все пак бих те посъветвал нещо - почисти контактните пластини на шасито и огледай дали някой пин не е прекалено близко до съседен. Тествай по някакъв начин ресет бутона под панела (ако имаш такъв). За да "забрави" настройките си, или пропада захранването, или "ресета" окъсява по неведоми пътища, или се ебава някой кондензатор. Ако е още в гаранция, търси сервиз.
-
Най вероятно при дълъг престой на колата ти пада малко напрежението на акумулатора и при палене си забравя настройките. Явно е по-чувствително към напрежение.Тоя номер ми го правеше стария ламбда контрол - паднеше ли напрежението под 11,5 волта и айдееее....Бях му сложил един голям кондензатор и диод преди него за да елиминарма този проблем. Просто нещо което да компенсира момента на запалване.Пробвай - включваш цд то преди да запалиш - има настройки, махаш панела, палиш и гледаш дали е загубило - само така, опитно, можеш да установиш дали е такъв проблема.Забелязал съм че има доста акумулатори - като поостареят им пада напрежението ама иначе имат як ампераж и колата си пали спокойно.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Koлеги онзи ден свалих касетофона и при откачане на буксата му бушона падна без да го усетя, бил е много хлабав, надявам се да е от него. Иначе акумулатора верно ми е 44 ампера на 2 литра мотор ама нема да е от него щото ако е от пад на напрежението ще губи настроика и при качен панел и при вкл. сд. Надявам се да е от бушона, характерно е нещо друго обаче, когато е стоял много време без панел и понеча да му го сложа издава онзи характерен звук както когато му пускате ток ( задвижва механиката) когато направи това тогава е загубил паметта. Този звук не се чува друг път, тоест е така както си седи или като паля или нещо друго да вземе да джурка така. Което ме води на мисълта че нема да е от лоша връзка. Абе заплетена история, надявам се да е от бушона.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Тия CD-та май са само с три месечна... Все ми се струва, че някой кондензатор се гъбарка, пукната спойка, дефект... Панела няма как да причинява подобен проблем. Евентуално в момента на поставяне да се получава някакво натоварване или механично разместване, което пък да шунтира ресета. Понеже се занимавам и с такива неща, първо бих изолирал въпросния ресет, а после ще търся друг проблем. Разбира се, при условие, че всичко със захранването от колата е точно.Yavor написа:Пробвай - включваш цд то преди да запалиш - има настройки, махаш панела, палиш и гледаш дали е загубило - само така, опитно, можеш да установиш дали е такъв проблема.
Коментар
-
С 1 година гаранция е в събота изтича ама оня келеш в сервиза отказва да го вземе, ти вика що си сигурен че не е нормално това ако не го пипаш една седмица батерията да му пада и да губи настроика Викам ми сигурен съм щото тоя не е с батерия а с няква автономна памет ли ква там точно ми казаха че било. Оня вика добре ма аз нямам как да го оставя под напреженеие една седмица щото ние вечер кат затваряме гасим тока централно, мен тва ни наи малко ме интересува обаче. Както и да е.По въпроса за екперимента които предлага Явор, пробвах и това -не ги губи, не ги губи и дори ако сваля панела както си бачка СД-то. Когато бачка с панел и паля гасне на цяло но след като запали колата пак светва и си тръгва нормално без да е загубил настроиката.А да ви кажа чесно и с сервиза не ми се занимава толкова, разчитах на тях ако са имали такъв случаи и го знаят кво е направо да го сменят за ден два и готово. Ама ся да им го дам да седи там 1 седмица да го чоплят и да му се чудят и после да ми го върнат с едно оправено друго развалено не ми се ще Проблема не е толкова фатален по скоро ме дразни това че не мога да открия от какво е. Както и да е след наместването на бушона ще изчакам до петък да видя ще загуби ли настроика и ако я загуби отивам и им го мятам в сервиза в последния ден на гаранцията и да се оправятПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар