Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лоста за превключване на светлините!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с лоста за превключване на светлините!

    Здравейте!Когато съм пуснала фаровете и подавам например лев мигач ми се включват и дългите светлини,какъв е проблема? Също така , като съм пуснала фаровете и докосна(бутна) ЛЕКО лостчето отново се пускат дългите светлини?

    #2
    кола волан

    може дамито лостче да прави проблем има едни пластини с едни пъпки и така прави контакт свали корите и пробери как са буксите и релетата после ако не стане нищо трябва ад се сваля волана и целия механизъм нещо такова е http://img7.imageshack.us/i/84096256.jpg/
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      А за каква кола става въпрос?Колегата kluchar сигурно има някаква гадателска дарба.
      Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
      Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006

      Коментар


        #4
        кола

        е СИГУРНО е ФИАТ щом пише тук а иначе това е проблем на всички модели коли за фаровете щото вътре е пласмаса
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с лоста за превключване на светлините!

          N_I_K_I_T_A_ написа:
          Здравейте!Когато съм пуснала фаровете и подавам например лев мигач ми се включват и дългите светлини,какъв е проблема? Също така , като съм пуснала фаровете и докосна(бутна) ЛЕКО лостчето отново се пускат дългите светлини?
          От снощи съм със същия проблем . Колега, как се оправиха нещата при теб че от жици понятие си нямам и ще е страшно?
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            За втори път се случва да ми се загубят късите и дългите светлини/дългите работят само при дърпане на лостчето за светкавица/.След напръскване с контактен спрей в отворите на пластмасата/без разглобяване на самия прекъсвач/ и раздвижване на лостчетата фаровете се възстановиха.Опитайте този вариант преди да купувате друг прекъсвач .За съжаление го бях вече купил/40 лв.от автоморга/, че на всичкото отгоре и той не проработи.Предстои замяната му в с.Приселци.Успех на всички.
            BRAVA TD100 ELX `98

            Коментар


              #7
              кола

              То старото може да се оправи ако не е нагоряма пластмасата само да има търпение жовек да го разглоби
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Преди малко направих опити да сваля лоста но опрях до там че не знам от каде трябва да сваля волана. Под клаксона има една голяма гайка ама тя ме съмнява да се отвърти лесно.
                НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Взимаш голям ключ и няма начин да не стане На някой модели май беше 24 или къмък и гедоре и ще се предаде После дано няма и една зегерка- навита стоменане тел все едно ама ЗДРАВАПосле вадиш волата със скоба ако не ще по лесния начин.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Валентино_88 написа:
                    Преди малко направих опити да сваля лоста но опрях до там че не знам от каде трябва да сваля волана. Под клаксона има една голяма гайка ама тя ме съмнява да се отвърти лесно.
                    Гайката се развива много лесно, няма да имаш проблеми. И аз мисля че е No 24.
                    Brava 1.9 JTD 100, 2001

                    Коментар


                      #11
                      Проблема решен след сваляне и почистване с контактен спрей. Вътре беше доста окислено. Гайката е номер 22.
                      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                      Коментар


                        #12
                        Хм, и аз имам подобен проблем, само че след подаване на мигач, последващото му изключване, понякой път прекъсва късите. За много кратко е и не пречи реално, но е дразнещо. Освен да разглобя и аз да поогледам.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Аз имах същият проблем. Но не посмях да разглобя старият ключ, т.к. колата ми трябваше и затова си взех втора употреба и разглобих оригиналният.Целият проблем се оказа в замърсените пътечки, котио се бяха окислили. След щателно почистване със много финна шкурка ( 2000 ), почистване с контактен спрей и накрая със смазване с бяла грес, всичко работи перфектно ! Самият ключ, вътре е иазграден от медни пътечки, които ако няма счупено, няма какво да им стане. Обикновенно , лостчетата с пъпки, губят еластичност, и не контактуват достатъчно здраво, и в комбинация с окисляването на пътечките, спират дапредават ток.... Това е. Лесно е ,ако имате време.
                          FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                          Коментар


                            #14
                            Ето нещо полезно по темата: цък.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Аз си оправих проблема. Свалих корите на волана и от където мога опръсках вътре със подходящ спрей. Това го направих в събота сутрин. За момента няма и помен от проблема, а беше започнало да се случва непрекъснато.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X