Здравейте!Когато съм пуснала фаровете и подавам например лев мигач ми се включват и дългите светлини,какъв е проблема? Също така , като съм пуснала фаровете и докосна(бутна) ЛЕКО лостчето отново се пускат дългите светлини?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лоста за превключване на светлините!
Collapse
X
-
кола волан
може дамито лостче да прави проблем има едни пластини с едни пъпки и така прави контакт свали корите и пробери как са буксите и релетата после ако не стане нищо трябва ад се сваля волана и целия механизъм нещо такова е http://img7.imageshack.us/i/84096256.jpg/
-
Re: Проблем с лоста за превключване на светлините!
N_I_K_I_T_A_ написа:Здравейте!Когато съм пуснала фаровете и подавам например лев мигач ми се включват и дългите светлини,какъв е проблема? Също така , като съм пуснала фаровете и докосна(бутна) ЛЕКО лостчето отново се пускат дългите светлини?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
За втори път се случва да ми се загубят късите и дългите светлини/дългите работят само при дърпане на лостчето за светкавица/.След напръскване с контактен спрей в отворите на пластмасата/без разглобяване на самия прекъсвач/ и раздвижване на лостчетата фаровете се възстановиха.Опитайте този вариант преди да купувате друг прекъсвач .За съжаление го бях вече купил/40 лв.от автоморга/, че на всичкото отгоре и той не проработи.Предстои замяната му в с.Приселци.Успех на всички.BRAVA TD100 ELX `98
Коментар
-
Валентино_88 написа:Преди малко направих опити да сваля лоста но опрях до там че не знам от каде трябва да сваля волана. Под клаксона има една голяма гайка ама тя ме съмнява да се отвърти лесно.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Аз имах същият проблем. Но не посмях да разглобя старият ключ, т.к. колата ми трябваше и затова си взех втора употреба и разглобих оригиналният.Целият проблем се оказа в замърсените пътечки, котио се бяха окислили. След щателно почистване със много финна шкурка ( 2000 ), почистване с контактен спрей и накрая със смазване с бяла грес, всичко работи перфектно ! Самият ключ, вътре е иазграден от медни пътечки, които ако няма счупено, няма какво да им стане. Обикновенно , лостчетата с пъпки, губят еластичност, и не контактуват достатъчно здраво, и в комбинация с окисляването на пътечките, спират дапредават ток.... Това е. Лесно е ,ако имате време.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар