Колата е Типо 1.4 моноинжекция-94г.Днес на едно кръстовище изгасна и след това нямаше палене-нито на газ нито на бензин.Изтощих акумулатора от въртене ...и не иска да запали.(Със сигурност имам и газ и бензин)Дръпнаха ме до вкъщи,там извадих едната свещ и завъртяхме-искра няма.Махнах въздушния филтър за да виждам инжекциона-и гориво не отива(пробвах и на газ-същото нещо).Насочил съм се или към бубината(няма искра) или към датчика на коляновия вал(датчик на Хол) да е причината(тъй като няма ток и гориво едновременно)Моля ако някой е имал такъв проблем и го е решил да сподели опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо-то изгасна и не пали!
Collapse
X
-
Колеги,благодаря за мненията,проблема е решен.След ровене из Аутодата и уоркшоп извърших необходимите замервания на съпротивления на бобината и датчика на хол-дадоха показания в нормата.И тъй като имах един DIGIPLEX2 MED 439M който навремето смених по съвет на един майстор заради "играене" на оборотите реших да сменя и него за проба.Колата запали от първия път,оборотите са добре.Сега ми се върти в главата да си намеря от някоя морга още един,че знае ли човек кога ще остане на пътя..... Ако някой знае каква е разликата в тия цифри MED439M и MED439A(защото такъв намерих на едно място) и дали стават да се заменят да сподели.Благодаря предварително.Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
160A1.046 (160EA55A)
Коментар
-
Тоя DIGIPLEX не седи ли отпред над левия фар? И кабелите му висят надолу? Ако е така - обърни ги да са нагоре и няма да имаш бъдещи проблеми... или поне ще са по-малко.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
pugsy написа:Digiplex-а седи горе долу над спирачната помпа.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар