Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за осветлението в Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами не обърнах внимание,но накрая всичко отива в една букса която се вкарва в запалката.Не ми направи впечатление да има нещо скусано.Трябва ли да стига кабели до крушката в запалката или е само буксата?
    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

    No one ever really dies

    Коментар


      #17
      Да използвам темата на колегата.Значи смених си всички крушки на километража но не светнаха а иначе работят,проверих ги.Също така като свалях километража забелязах,че вътре от дясната страна има един свободен кабел с малка буксичка с три крачета само.Някой знаели за какво е тази букса?А зада не светят крушките възможно ли е да са им прекъснати магистралите,сега светят само 2 една на километража и на оборотомерът,това за осветлението иначе за контролните лампи не съм ги барал и те си работят.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #18
        Този кабел е най-вероятно ако искаш да си сложиш дапълнителна екстра,за да може да я отчита на таблото.Поне аз така мисля,защото аз също имам.Споко нищо не ти е откачено
        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

        No one ever really dies

        Коментар


          #19
          Provider написа:
          Ами не обърнах внимание,но накрая всичко отива в една букса която се вкарва в запалката.Не ми направи впечатление да има нещо скусано.Трябва ли да стига кабели до крушката в запалката или е само буксата?
          То е една букса .. 2 кабела отиват в запалката. Крушката взима - от корпуса на запалката, + на крушката идва с отделен кабел като 3,понеже като светнеш габарита да светне и тя !

          Коментар


            #20
            Ами доколкото си спомням,под крушката имах една метална плстинка на която се опира крушката но не видях кабел който да стига до нея.Този кабел трябва да е отделно от буксата,правилно съм разбрал нали.Ами ако се е разпоил или нещо такова дано успея да го намеря.Невярвам да нямам изобщо прекаран.Иначе ми е интересно самата крушка нали е в зелена пластмаса,а върху зелената пластмаса има нещо като черен капак ,който може да се маха той за какво е???
            Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
            Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

            No one ever really dies

            Коментар


              #21
              Provider написа:
              Ами доколкото си спомням,под крушката имах една метална плстинка на която се опира крушката но не видях кабел който да стига до нея.Този кабел трябва да е отделно от буксата,правилно съм разбрал нали.Ами ако се е разпоил или нещо такова дано успея да го намеря.Невярвам да нямам изобщо прекаран.Иначе ми е интересно самата крушка нали е в зелена пластмаса,а върху зелената пластмаса има нещо като черен капак ,който може да се маха той за какво е???
              Саматa букса трябва да има 3 кабела!!

              Коментар


                #22
                А как се вади крушката на запалката,трябва ли да се свалят всички пластмаси?
                ex. punto elx 1.2i
                Lancia Libra 1.6

                Коментар


                  #23
                  Не махаш пластмасата под крушката тя се държи на една пъпчица.
                  Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                  Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                  No one ever really dies

                  Коментар


                    #24
                    ivan_cirkov90 написа:
                    То е една букса .. 2 кабела отиват в запалката. Крушката взима - от корпуса на запалката, + на крушката идва с отделен кабел като 3,понеже като светнеш габарита да светне и тя !
                    Немога да зацепя наистина,само тритекабела които влизат в буксата ли са нужни запалката да свети и да работи,или трябва да имаи още един който да се вижда че стига до крушката?
                    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                    No one ever really dies

                    Коментар


                      #25
                      Колега,забележи че запалкта ти работи постоянно а осветлението на пепелника когато дадеш габарит или къси ако щеш дълги ... за това е третия кабел,той минава по друга верига ....

                      Коментар


                        #26
                        Ясно,че минава по друга верига.Днес свалих запалката пак разгедах подробно буксата и трите кабела няма никаде нищо скъсано прекъснат или разкачена жичка в буксата също и счупени пластини.Също прегледах и пластината на крушката която се допира и на 2-те места където трябва,сложих чисто нова крушка,запалих колата включих светлините и нищо.Пак не свети,и вече незнам какво да гледам.а Кабелите които отиват в буксата са оригиналните със сигурност и този който стига до крушката е жълт.Ако някой се сеща какво друго да гледам да каже.
                        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                        No one ever really dies

                        Коментар


                          #27
                          Колега тогава мери с мултицет ,изобщо стига ли ток до там ...

                          Коментар

                          Working...
                          X