Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с акумулатор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с акумулатор ?

    Здравейте, колеги искам да ви попитам за вашето мнение относно нещо странно което се случва с акумулатора ми. Значи миналата събота си свалих старият акумулатор от фиата и го сложих да се зарежда понеже при 15мин на аварийки и после не можах да завартя , а и при завъртане на стартера след запалване оставаха да светят за около 3-4 секунди чека на abs - a и спирачките тоест рестартираха се проверките на двете системи което е сигнал за слаб акумулатор. Сложих един стар акумулатор но все още читав с по малък капацитет и една седмица всичко си беше ок въртя чакам изгасват проверките и като завъртя и запаля нищо не се рестартира след това. Днес сложих моят си акумулатор вече зареден 12,8V на празен ход без консуматори и гъстота на електролита на всички клетки около 1,26 което според мен са идеални параметри и какво да видя въртя изчаквам всички лампи изгасват паля и чека на abs - а и спирачките пак светват и изгасват след 3-4 секунди. На какво може да се дължи това според вас при условие, че акумулатора по моите уреди с които го зареждам и меря е отличен а и е с по голям капацитет от онзи временният с които карах една седмица?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Нарушена връзка между клетките?
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Какво ще рече това? Те ако са нарушени не трябва ли и напрежението на акумулатора да е по малко?
      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

      Коментар


        #4
        Напрежението едва ли...по-скоро ампеража Ако имаш волтметър и амперметър на уреда, с който зареждаш обърни внимание като включиш акумулатора как се държи амперметъра. При показание 14 волта трябва амперите задължително да са поне над 5 и постепенно да спадат по време на зареждането
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Re: Странен проблем с акумулатор ?

          Harzulov написа:
          Днес сложих моят си акумулатор вече зареден 12,8V на празен ход без консуматори и гъстота на електролита на всички клетки около 1,26 което според мен са идеални параметри
          При изискване за 13.8 - 14.4 - мериш 12.8 и смяташ, че е идеално?

          Коментар


            #6
            Аз реших, че е премерил 12.8 волта на акумулатора, когато е зареден. Понеже и за гъстота на електролита каза... :D Възможно е да не си имал тези симптоми при другия акумулатор, защото е по-малък и се зарежд по-лесно. Това си е моя теория в момента, но ми се струва логична.Никак не е зле да си провериш динамото
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #7
              Колегата не се е изразил правилно с напрежението и празният ход, затова го разбирате погрешно. Това, че пише, че акумулатора когато е направен е 100А (примерно) не означава, че в момента е толкова. Точно заради това може да си има гъстота и напрежението да си е 12.8V но това не означава, че има ампери в него.

              Коментар

              Working...
              X