Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При мокро време ми светка лампичката на акумулатора !?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При мокро време ми светка лампичката на акумулатора !?

    Здравейте. Преди определено време минах през една свирепа дупка, наистина свирепа и на пръв поглед нищо, но след малко минавайки през мокра площ ми светна лампичката, че не ми зарежда акумулатора. От тогава винаги като е мокро ми светка и гасне едва при много мощно фурсиране. Другото интересно е, че на празен ход угасва, но като натисна спирачката светка, като я пусна пак угасва. На 4,5 предавка също. Ремъкът ми е почти нов, заедно с всичко покрай него, смениха ми разни джаджи по динамото, но уви пак проблема си го има. Мисля си да не би да се е счупил някой протектор и да навлиза прекалено много вода в ремъка? Ще се радвам да ми помогнете. Благодаря.

    #2
    По-скоро не влиза вода в ремъка, а в динамото. И правилната думае фОрсирам
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Ако навлиза вода при ремъка ще пищи и когато форсираш лампата ще почва да свети по силно. Трябва си проверка на ремъка и проводниците към алтернатора.За справка на колегата от горе където все гледа да прави забележки ще кажа, че динамо не се използва от доста време при автомобилите.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Ако навлиза вода при ремъка ще пищи и когато форсираш лампата ще почва да свети по силно. Трябва си проверка на ремъка и проводниците към алтернатора.За справка на колегата от горе където все гледа да прави забележки ще кажа, че динамо не се използва от доста време при автомобилите.
        динамо, алтернатор...нали става ясно за какво иде реч
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Слав написа:
          динамо, алтернатор...нали става ясно за какво иде реч
          Става ясно, но колега все гледа да е контра в нещо.

          Коментар


            #6
            Не знам дали все е контра колегата, ама използването на правилните термини не е без значение за правилното разбиране, нали? Също много полезно е да се дават достатъчно изходни данни за проблема, така че да има по-голяма вероятност да бъде решен.Колега coolboy, да беше написал за каква кола става дума, модел и пр. Например, при някои модели Типо подобен проблем създава един куплунг, през който минава захранването на възбудителната намотка на алтернатора.
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Здравейте. Благодаря за съветите. Забравих да поясня, че колата е Фиат Пунто 2001 МК2 1,9 D ( атмосферен дизел ). Проверих всички и ми смениха някаква ролка на, както се изразиха "динамото" срещу 100-тина лева, понеже само тя била дефектирала. Всичко останало било ОК, но уви проблема си съществува. И при мокро време светка. И според мен не може да е от ремъка. Някакви други идеи? Спешно ми се налага да пътувам, но уви утре ще тичам по майстори. Благодаря.

              Коментар


                #8
                @coolboy: Спокойно бе, динамо и алтернатор са един и същ чарк, само, че за да звучим по-образовано му викаме ту алтернатор, ту генератор, а като искаме да сме си българчета му викаме Динамо... Динамо, Генератор, Алтернатор - все едно и също нещо...
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  Провери/зачисти и кабелите за маса към купето и двигателя.Клемите на акумутора предополагам са наред?
                  Lupo - The Monster
                  Е83 3D

                  Коментар


                    #10
                    колега,твоето динамо е така да го наречем "цифрово",което значи,че няма как да се пробва,освен ак оне се намира на колата.Ще кажеш не ме интересува това искам само колата да ми работи - да,прав си,но майсторите които ти го ремонтират трябва да са наясно,а не да ти сменят демпферни ролки защото "това е най-честия проблем".От моя скромен опит предполагам ти е електронната част на алтернатора т.н. реле регулатор,макар да няма нищо общо с релетатата.Това "реле регулатор" се движи в ценовия диапазон 50-100 лв. , спомням си за волво V70 99 год. струваше 72 лв с отстъпката.Най-рационалното действие е да се свали и разглоби алтернатора и да се огледа за видими проблеми (лоши ел. връзки,свършили четки,да се замери диодната плочка за гръмнал спомагателен диод и др.) Успех!

                    Коментар


                      #11
                      jenshen73 написа:
                      @coolboy: Спокойно бе, динамо и алтернатор са един и същ чарк, само, че за да звучим по-образовано му викаме ту алтернатор, ту генератор, а като искаме да сме си българчета му викаме Динамо... Динамо, Генератор, Алтернатор - все едно и също нещо...
                      Само да ти кажа, че двете нямат нищо общо. Да и двете имат ротор, колектор, статор........................но като цяло си нямат нищо общо. Това е все едно на каруца и автомобил да кажеш , че са еднакви, но за да бъдем по интелигентни го казваме автомобил. Да наистина и с двете може да се придвижим от точка А до Б, но това не означава, че са еднакви.

                      Коментар

                      Working...
                      X