...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Направи си сам. Имобилайзер или прекъсване на контакта?
Collapse
X
-
sasco
-
gdd55
-
gdd55 и sasco не виждам, защо се подигравате на колегата!? Идеата на форума е взаимопомощ-някой, като не знае пита, а други знаещи му отговарят... Вместо да се базикате можеше да преложите нещо смислено по темата! При моделите: Брава; Браво и Мареа (не знам за Пунто) под седалката (а на моделите след фейслифтинга - на кората до педала на съединителя) се намира така наречения инерционен прекъсвач. При силен удар на купето той прекъсва притока на гориво-спира захранването на горивната помпа. Освен това прекъсва и тока към бобината с цел предотвратяване на искри. При дизелите има други пинизи. Този прекъсвач е закачен към ECU-то. При нормално състояние веригата на прекъсвача е затворена. Ако тя се прекъсне двигателя гасне и не може да запали по никакъв начин, стартера върти, но нищо повече. Като се даде на контакт повечето лампи по таблото оставят да светят, а не гастат, като при нормална ситуация. На моята Брава там закачих имобилайзера на алармата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
едно време на уното си бях направил такова копче и бях прекъснал некви кабелчета към бобината но кои не знам просто извадих един завъртях и не запали и така избрах си него и си вързах ключе а иначе и стари коли изтеглят на един познат му изтеглиха опел аскона разбили я после подкарали я но им свършил бензина и така я зарязали в едно село пак късмет нищо не бяха обрали от нея, то не че има кой знае какво да се краде деTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
sasco
vladko,не се подигравам просто коментирам!има варианти много как да си crack-неш токовете.Дотук изброените са част от тях,...абе квот ти дойде на акъла,всичко може да прекъснеш....можеш и 10 прекъсвача да скриеш в купето...
Коментар
-
Ако си с Типо мога да ти кажа къде е супер лесно да прекъснеш нулата която захранва инжектора и така стартера ще си върти помпата си раоти но колата не пали, намира се точно под стойката на акумолатора едното от двете малки кабелчета на плочката на масата.. Изпробвано е и работи на 100% а и никой няма да има време да проследява нулата на колата..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар