Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ECU, къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    ако е зле тогава може да се спазарим с Италянеца за една по евтина
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Re: кола

      kluchar написа:
      ако е зле тогава може да се спазарим с Италянеца за една по евтина
      Утре заминаван командировка за 2 седмици, но като се върна ще хода до Италянеца да вида какво има. Между другото има ли някакво различие в централите или са еднакво съвместими всички, независимо от модела и годината на колата? А и като каза да се спазарим с Италянеца, той прави ли някакви намаления.
      Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
      Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
      VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
      VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

      Коментар


        #18
        Този ефект, прогарянето на платката, се дължи на две причини - първата е ясна - парното, втората е неграмотна разработка на тази платка - захранващите шини са изпълнени една до друга. Получава се волтова дъга от накисването на платката с антифриз, която прогаря платката. Тук бях постнал снимките на моята.Аз лично си я излекувах, като свалих входните елементи изроних всичко нагоряло, прорязах с остър връх по всички възможни посоки на близост на захранващите писти, после качих отгоре и монтирах елементите тип "висящ монтаж" - изолирах, тествах и повече от година и 5 месеца нямам проблем с това ECU.В същност - микропроцесорната архитектура и няма нищо - проблем за неработоспособността и е прекъсване (от прогарянето) на захранванията на вътре към схемите.ПП. Разбира се и предпазителя 5 А финишира. ПП2. Не съм сменял още радиаторчето на парното - сипвах на два пъти (през месец) едно шишенце (6 лева беше - някаква американска химия от бензиностанция на Лукойл я купувах)ПП3. Сещам се по памет от инфото което съм чел по въпроса, е че ако се сменя централката - трябва да се прехвърли и еепромчето - май се опознават с компютъра на колата и данните са въведени в него - но не съм се заигравал в тая посока, защото моята централка, след първия, отказващ "уплах" при вида и, и с малко часовникарски усилия - проработи. :P
        Bravo 2.0/20V 1996 г.

        Коментар

        Working...
        X