ако е зле тогава може да се спазарим с Италянеца за една по евтина
Утре заминаван командировка за 2 седмици, но като се върна ще хода до Италянеца да вида какво има. Между другото има ли някакво различие в централите или са еднакво съвместими всички, независимо от модела и годината на колата? А и като каза да се спазарим с Италянеца, той прави ли някакви намаления.
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Този ефект, прогарянето на платката, се дължи на две причини - първата е ясна - парното, втората е неграмотна разработка на тази платка - захранващите шини са изпълнени една до друга. Получава се волтова дъга от накисването на платката с антифриз, която прогаря платката. Тук бях постнал снимките на моята.Аз лично си я излекувах, като свалих входните елементи изроних всичко нагоряло, прорязах с остър връх по всички възможни посоки на близост на захранващите писти, после качих отгоре и монтирах елементите тип "висящ монтаж" - изолирах, тествах и повече от година и 5 месеца нямам проблем с това ECU.В същност - микропроцесорната архитектура и няма нищо - проблем за неработоспособността и е прекъсване (от прогарянето) на захранванията на вътре към схемите.ПП. Разбира се и предпазителя 5 А финишира. ПП2. Не съм сменял още радиаторчето на парното - сипвах на два пъти (през месец) едно шишенце (6 лева беше - някаква американска химия от бензиностанция на Лукойл я купувах)ПП3. Сещам се по памет от инфото което съм чел по въпроса, е че ако се сменя централката - трябва да се прехвърли и еепромчето - май се опознават с компютъра на колата и данните са въведени в него - но не съм се заигравал в тая посока, защото моята централка, след първия, отказващ "уплах" при вида и, и с малко часовникарски усилия - проработи. :P
Коментар