Здравейте,Интересува ме къде се ремонтират ECU и разбирасе да си разбират от работата майсторите.Проблема е следния: свети ми лампата за Airbag-a, отидох на 2 места за диагностика и се оказа, че неможе да ми влезнат в ECU-то и няма комуникация с него.Съответно ми казаха да го дам за ремонт.но тук идва въпроса къде? Благодария!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на ECU, къде?
Collapse
X
-
кола
Смени майсторите сигурно не са намерили правилната букса за аербега тя е пазлична от тази на ECU а те си нямат почти нищо общо - трябва за де закачи и да се види какво ще даде като грешка , може централа ,може букси Вярно може да огледаш поне видимо да не капе радяторчето върху централата както казва колегата горе
Коментар
-
spark написа:Централата на еърбега е зад пепелника, ако ти е спукано радиаторчето на парното капе точно върху централата и може да се е прецакала.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Смени майсторите сигурно не са намерили правилната букса за аербега тя е пазлична от тази на ECU а те си нямат почти нищо общо - трябва за де закачи и да се види какво ще даде като грешка , може централа ,може букси Вярно може да огледаш поне видимо да не капе радяторчето върху централата както казва колегата гореBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Re:
dudulia написа:Колега,майсторите са били много точни. При мен дава същата грешка .Не може да се свърже с ЕКУ-то,а съм сигурен,че буксата беше правилната. Това е в резултат на протекло радиаторче,респективно изгоряла централа.п.с. Това ми е мнение 2000Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
След като проблема е ясен за което ви благодаря, имам следното питане.Как може да се стигне до радиаторчето. Видях входа и исхода на тръбите, захванати са като чрез фланец, но от там нататък незнам какво следва. Както и предполагам, че сигърно трябва да се източи водата или бъркам.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Има доста теми за смяна радиаторчето на парното, виж например тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21854Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Има доста теми за смяна радиаторчето на парното, виж например тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21854Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Ти си почти готов, трябва да развиеш трите винта на фланеца (по-скоро е планка, не фланец), и да избуташ тръбите назад. Изтича към литър-два антифриз, трябва да подложиш леген, силно желателно с четвъртита форма, за да влезе под тръбите. Много е важно да смениш и уплътненията, старите със сигурност са спечени, и няма да ти свършат работа. Аз брах много ядове, защото не знаех какви трябва да бъдат, и уцелих правилните някъде към пета-шеста проба чак. Колеги, вие нямахте ли дренаж, една черна кора, която минава отстрани и под радиаторчето, и отвежда течността към входа на тръбите? С него централата на еърбега би трябвало да оцелее.
Коментар
-
tomny написа:Колеги, вие нямахте ли дренаж, една черна кора, която минава отстрани и под радиаторчето, и отвежда течността към входа на тръбите? С него централата на еърбега би трябвало да оцелее.Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Като оправиш радяторчето да не тече донеси и централата да видим дали не може да се оправи иначе от Италянеца Втора употреба и готовоFiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар