Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ECU, къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на ECU, къде?

    Здравейте,Интересува ме къде се ремонтират ECU и разбирасе да си разбират от работата майсторите.Проблема е следния: свети ми лампата за Airbag-a, отидох на 2 места за диагностика и се оказа, че неможе да ми влезнат в ECU-то и няма комуникация с него.Съответно ми казаха да го дам за ремонт.но тук идва въпроса къде? Благодария!!
    Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
    Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
    VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
    VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

    #2
    Централата на еърбега е зад пепелника, ако ти е спукано радиаторчето на парното капе точно върху централата и може да се е прецакала.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      spark написа:
      Централата на еърбега е зад пепелника, ако ти е спукано радиаторчето на парното капе точно върху централата и може да се е прецакала.
      Nissan Primera 1.6 16v P11
      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        кола

        Смени майсторите сигурно не са намерили правилната букса за аербега тя е пазлична от тази на ECU а те си нямат почти нищо общо - трябва за де закачи и да се види какво ще даде като грешка , може централа ,може букси Вярно може да огледаш поне видимо да не капе радяторчето върху централата както казва колегата горе
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Централата на еърбега е зад пепелника, ако ти е спукано радиаторчето на парното капе точно върху централата и може да се е прецакала.
          Мерси. Ще огледам за централата и за теч върху нея. В ИТАЛСЕРВИЗ ми казаха именно за такъв проблем. Колеги вече незнам има ли свестни майстори.
          Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
          Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
          VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
          VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Смени майсторите сигурно не са намерили правилната букса за аербега тя е пазлична от тази на ECU а те си нямат почти нищо общо - трябва за де закачи и да се види какво ще даде като грешка , може централа ,може букси Вярно може да огледаш поне видимо да не капе радяторчето върху централата както казва колегата горе
            Колега,майсторите са били много точни. При мен дава същата грешка .Не може да се свърже с ЕКУ-то,а съм сигурен,че буксата беше правилната. Това е в резултат на протекло радиаторче,респективно изгоряла централа.п.с. Това ми е мнение 2000
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Re:

              dudulia написа:
              Колега,майсторите са били много точни. При мен дава същата грешка .Не може да се свърже с ЕКУ-то,а съм сигурен,че буксата беше правилната. Това е в резултат на протекло радиаторче,респективно изгоряла централа.п.с. Това ми е мнение 2000
              Така е!!! Днес свалих централата и я отворих. Беше като аквариум и за съжаление ще се търси нова, защото от изгарянето се е получило чак дупка в платката и няма как де се отремонтира.
              Прикачени файлове
              Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
              Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
              VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
              VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

              Коментар


                #8
                След като проблема е ясен за което ви благодаря, имам следното питане.Как може да се стигне до радиаторчето. Видях входа и исхода на тръбите, захванати са като чрез фланец, но от там нататък незнам какво следва. Както и предполагам, че сигърно трябва да се източи водата или бъркам.
                Прикачени файлове
                Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                Коментар


                  #9
                  Има доста теми за смяна радиаторчето на парното, виж например тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21854
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    spark написа:
                    Има доста теми за смяна радиаторчето на парното, виж например тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21854
                    Благодаря ти!!!
                    Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                    VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                    VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                    Коментар


                      #11
                      Ти си почти готов, трябва да развиеш трите винта на фланеца (по-скоро е планка, не фланец), и да избуташ тръбите назад. Изтича към литър-два антифриз, трябва да подложиш леген, силно желателно с четвъртита форма, за да влезе под тръбите. Много е важно да смениш и уплътненията, старите със сигурност са спечени, и няма да ти свършат работа. Аз брах много ядове, защото не знаех какви трябва да бъдат, и уцелих правилните някъде към пета-шеста проба чак. Колеги, вие нямахте ли дренаж, една черна кора, която минава отстрани и под радиаторчето, и отвежда течността към входа на тръбите? С него централата на еърбега би трябвало да оцелее.

                      Коментар


                        #12
                        tomny написа:
                        Колеги, вие нямахте ли дренаж, една черна кора, която минава отстрани и под радиаторчето, и отвежда течността към входа на тръбите? С него централата на еърбега би трябвало да оцелее.
                        Аз имам такава "кора"(пластмаса) която да е като дренаж, но уви централата се е удавила
                        Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                        Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                        VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                        VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Като оправиш радяторчето да не тече донеси и централата да видим дали не може да се оправи иначе от Италянеца Втора употреба и готово
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            При мен 3 литра лиген го напълни от раз + едба кутия от сладолед А самонарезната видия долу най-назад на пластмасата дето държи тръбите я развивах 20мин, ужас.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Като оправиш радяторчето да не тече донеси и централата да видим дали не може да се оправи иначе от Италянеца Втора употреба и готово
                              Колега централата е много зле. Ако си обърнал внимание на снимките се вижда, че има цяла дупка в платката и СМД елементите са повредени. Освен това лаковото покритие на платката се люпи и пистите се показват. Мога да мина през теб разбирасе, но не виждам шанс.
                              Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                              Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                              VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                              VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                              Коментар

                              Working...
                              X