Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с километража

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с километража

    Здравейте и добър вечер,проблема е следния:скоростомера и километража(брояча)отказаха да работят,друго всичко си работи(оборотомер,температура,датчици,лампи...),сл ед около половин час лутане и заничане установих че всичко е дигитално(без жила).Та ако някой може да помогне ще почерпя.Всичко друго по електрониката си работи компютъра не отчита никаква грешка!Колата е Мареа 2001г.П.П. След сваляне на таблото(с уредите)светнаха лампите на аербеците(предни и станични)

    #2
    Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

    Коментар


      #3
      и при мен колега спират да отчитат но когато е валяло и сега си мисля че датчика за скоростта се мокри,но незнам къде се намира този датчик.като изсъхне и пак си работи както трябва.някой ако може да подскаже къде е този датчик ..на скоростната кутия най-вероятно
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Върху скоростната кутия е - куплунга му е трипроводен. Причината за спиране на работата му, е едно гумено пръстенче - вътре въху оста на датчика, след скъсването му навлиза масло и окъсява елементите на платката с датчика на хол. Сваляш датчика, резваш с финно трионче пластмасовата сглобка по средата,(пластмасовия корпус е с дебелина 2-2,5 мм) за да го разглобиш и стигнеш до платката, почистваш платката от масло, презапояваш елементите, (аз допълнително я намазах - платката, с разтворен в спирт колофон, за изолация и предотвратяване на следващи маслени атаки) - сложих ново пръстенче, и сглобих по обратния ред- а мястото на среза залепих с "момент пауер гел".Вече 8 месеца работи безупречно.ПП. Има доста инфо тук във форума, по въпроса - потърсете го, помага.
        Bravo 2.0/20V 1996 г.

        Коментар


          #5
          Не влиза масло, а вода. Маслата използвани в автомобила в повечето случаи са диелектрици.Недъгаво е проектирана "сглобката" на този датчик на Хол. Остарява, сцепва се и започва да "пие" вода. Ремонта на моя се състоя в почистване, изсушаване, залепяне и хидроизолиране със силикон. За 2 години не е дал проблеми. Другия вариант е срещу 50лв. - нов от магазина.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            колеги и аз имам същия проблем....значи казвате че е датчика на скоростната кутия....Вчера ми отказа......тои този датчик на какъв принцип работи и как се сваля....мерси....
            BMW 318is COUPE 140hp
            FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

            Коментар


              #7
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
              BMW 318is COUPE 140hp
              FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

              Коментар


                #8
                valeri_86_ написа:
                колеги и аз имам същия проблем....значи казвате че е датчика на скоростната кутия....Вчера ми отказа......тои този датчик на какъв принцип работи и как се сваля....мерси....
                Откача се куплунга и се развива с ключ, или дълбока вложка за гедоре. Елементарно е. А иначе, колега... вероятно след, като си свалил таблото си дал на контакт - което никога не се прави! Компютъра губи връзка с таблото и могат да последват проблемчета... За да изчезнат грешките от еърбега откачи акумулатора за 15-20мин.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Да използвам тази тема,за да попитам:Скоростомера на контакт и на празен ход на ДВГ стои на 10 км/ч.Таблото е сменяно,сменен е и датчика на скоростната кутия.Колата от подписа.
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар

                  Working...
                  X