Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързане JTD105 с Лаптоп ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързане JTD105 с Лаптоп ?

    Искам да попитам къде се намира буксата за връзка с Лаптопа,какъв кабел ми е нужен, каква програма (драйвери за хардуер ако има такива) за да мога да му влизам в мозъка :PГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    leave something of the happiness you bring

    #2
    Диагностичният куплунг е на основния сноп с кабели точно до ГНП-то(около тампона на амортисъора).Има черна пластмаса и е закачен към основния сноп.Един VAG-COM KKL ти е достатъчен+софта на колегата yani http://www.fiatecuscan.net/ Ти трябва да си само с К-линия,тоест на диагностичния куплунг трябва да имаш 2 жици-маса и К-линия.Та купуваш си един VAG-COM KKL за 35-40 лв инсталираш му драйверите на лаптопа,инсталираш софта на yani и почваш да му бъркаш в джигеру на JTD-то Погледни темата на yani за неговия софт.Там всичко си пише.Ще видиш и как са пиновете на VAG-COM-а,който е за OBD букса.Абе чети и ще ти стане ясно.

    Коментар


      #3
      Мини тая вечер на срещата на форума в Красна поляна, за да видиш всичко което каза janyboy - на живо и да си по-наясно

      Коментар


        #4
        Може да ти трябва и това: http://www.bgsale.eu/obdiif-fiat3pin.html
        Fiat Bravo 1.9JTD 1999

        Коментар


          #5
          какво искаш да правиш на колата?

          Коментар


            #6
            Колеги, струва ли си да се закупи тази джаджа само за чистене на грешки - аирбаг и подобни... 35лв=3 пъти при някой жичкаджия
            I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

            Коментар


              #7
              ако знаеш какво правиш си струва

              Коментар


                #8
                janyboy написа:
                Диагностичният куплунг е на основния сноп с кабели точно до ГНП-то(около тампона на амортисъора).Има черна пластмаса и е закачен към основния сноп.Един VAG-COM KKL ти е достатъчен+софта на колегата yani http://www.fiatecuscan.net/ Ти трябва да си само с К-линия,тоест на диагностичния куплунг трябва да имаш 2 жици-маса и К-линия.Та купуваш си един VAG-COM KKL за 35-40 лв инсталираш му драйверите на лаптопа,инсталираш софта на yani и почваш да му бъркаш в джигеру на JTD-то Погледни темата на yani за неговия софт.Там всичко си пише.Ще видиш и как са пиновете на VAG-COM-а,който е за OBD букса.Абе чети и ще ти стане ясно.
                Това и това би трябвало да ми свършат работа ?Помогнете, защото съм се навил да си ги поръчам. Благодаря.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  vgeorgiev написа:
                  Това и това би трябвало да ми свършат работа ?...
                  Аз ползвам такъв кабел и адаптер от Ибей - работят. Мойте ги купих от китайски търговци, те дават $1-2 по-ниска цена.
                  Fiat - Stilo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Конектор за диагностика...

                    Има една подробност, която може би трябва да вземеш под внимание преди да започнеш да купуваш различни кабели и софуери....Виж дали лампичката на таблото за инжектора е червена или оранжева. Ако ти свети в червено когато дадеш на контакт значи е старата букса, ако е оранжева трябва да търсиш EOBD-то (16 пина) в кутията на бушоните под волана...Късмет и пиши какво става...С уважение,
                    instalock - instant locksmith services

                    Коментар


                      #11
                      Re: Конектор за диагностика...

                      instalock написа:
                      Има една подробност, която може би трябва да вземеш под внимание преди да започнеш да купуваш различни кабели и софуери....Виж дали лампичката на таблото за инжектора е червена или оранжева. Ако ти свети в червено когато дадеш на контакт значи е старата букса, ако е оранжева трябва да търсиш EOBD-то (16 пина) в кутията на бушоните под волана...Късмет и пиши какво става...С уважение,
                      Лампата е червена, а буксата ми е 3 пинова. Още си чакам стоката да престигне
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар

                      Working...
                      X