Искам да попитам къде се намира буксата за връзка с Лаптопа,какъв кабел ми е нужен, каква програма (драйвери за хардуер ако има такива) за да мога да му влизам в мозъка :PГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Диагностичният куплунг е на основния сноп с кабели точно до ГНП-то(около тампона на амортисъора).Има черна пластмаса и е закачен към основния сноп.Един VAG-COM KKL ти е достатъчен+софта на колегата yani http://www.fiatecuscan.net/ Ти трябва да си само с К-линия,тоест на диагностичния куплунг трябва да имаш 2 жици-маса и К-линия.Та купуваш си един VAG-COM KKL за 35-40 лв инсталираш му драйверите на лаптопа,инсталираш софта на yani и почваш да му бъркаш в джигеру на JTD-то Погледни темата на yani за неговия софт.Там всичко си пише.Ще видиш и как са пиновете на VAG-COM-а,който е за OBD букса.Абе чети и ще ти стане ясно.
Диагностичният куплунг е на основния сноп с кабели точно до ГНП-то(около тампона на амортисъора).Има черна пластмаса и е закачен към основния сноп.Един VAG-COM KKL ти е достатъчен+софта на колегата yani http://www.fiatecuscan.net/ Ти трябва да си само с К-линия,тоест на диагностичния куплунг трябва да имаш 2 жици-маса и К-линия.Та купуваш си един VAG-COM KKL за 35-40 лв инсталираш му драйверите на лаптопа,инсталираш софта на yani и почваш да му бъркаш в джигеру на JTD-то Погледни темата на yani за неговия софт.Там всичко си пише.Ще видиш и как са пиновете на VAG-COM-а,който е за OBD букса.Абе чети и ще ти стане ясно.
Това и това би трябвало да ми свършат работа ?Помогнете, защото съм се навил да си ги поръчам. Благодаря.
Има една подробност, която може би трябва да вземеш под внимание преди да започнеш да купуваш различни кабели и софуери....Виж дали лампичката на таблото за инжектора е червена или оранжева. Ако ти свети в червено когато дадеш на контакт значи е старата букса, ако е оранжева трябва да търсиш EOBD-то (16 пина) в кутията на бушоните под волана...Късмет и пиши какво става...С уважение,
Има една подробност, която може би трябва да вземеш под внимание преди да започнеш да купуваш различни кабели и софуери....Виж дали лампичката на таблото за инжектора е червена или оранжева. Ако ти свети в червено когато дадеш на контакт значи е старата букса, ако е оранжева трябва да търсиш EOBD-то (16 пина) в кутията на бушоните под волана...Късмет и пиши какво става...С уважение,
Лампата е червена, а буксата ми е 3 пинова. Още си чакам стоката да престигне
Коментар