Някай тук правил ли си е музиката сам? Имате ли идия къде по инсталацията идва 12 волта постоянно - или при завъртян ключ? Всичко което намерих в сърч - е да съм я носел на Тояга, ама аз искам сам да си я направя музичката. Освен това и не съм от София. Имам стъпало, и само ми трябва ток и маса и ще сложа по силни колони отзад направо в багажтика без да режа кората, а сигнал за левия и десния канал е най-лесно да се пусне от кабелите стигали до вградените говорителчета. Само 12 волта ми трябват - и но при изгасени фарове ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От къде в багажника може да се захрани с 12V. усилвател?
Collapse
X
-
ММда.. за съжаление са сериозен усилвател трябва и МНОГО сериозно захранване. Затова се слага някоко квадрата дебел проводник директно от акумулатора + специален предпазител. Кабела мяза малко като силовите кабели за електрожен Дебел е и за съжаление се прекарва трудно. А за мъничко усилвателче може да си вземеш ток от осветлението на багажника. Иде реч за комплектите на Неомонтана от сорта на 2х20, или 2х40 вата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега аз си го монтирах сам , от Техномаркет си купих целия кит кабели с бушони всичко необходимо, плюсовия е задължително към акумолатора и с доста сериозен бушон, и има едно отделно кабелче за вкл/изкл на усилватела , има букса на която пише RЕМОТЕ, и го връзваш към плеъра , ако няма специално извод за усилвател връзваш към извода за ел.антена, така че плюс през контакт не ти трябваFIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046
Коментар
-
gdd55
Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него
Коментар
-
yan написа:Като гледах на схемта има 2 кабела които отиват до блока с бушоните и мисля че ще ти свършат работа.Можеш да вземеш ток от там и да го закараш до багажника, за да не ти се налага да теглиш кабели до акумулатора.Но задължително сложи бушон веднага след връзката шото може много да патиш.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
gdd55 написа:Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Blade SG написа:gdd55 написа:Трябва ти кабел 6 или 8 квадрата. Кабела се пуска само и единствено от акумолатора.Поставя се мисля че беше около 60А бушон.Бушонът е изграден от две части:тяло/от стъкло и самият предпазител в него
Коментар
-
Най-добрия начин да останеш без ел.инсталация в колата е да си пуснеш услвателя като вземеш ток "някъде" от багажника Хората преди мен си го обясниха.. кабели в зависимост от мощността директно свързани към акумулатора през съответните бушони, кондензатори и т.н.. както си му е редаFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
И последно да добавяКато опънеш кабел от акумулатора до багажника сложи предпазителя максимално близо до акумулатора, за да може ако стане късо и изгори предпазителя, да няма кабел, който опира в купето и има 12V в него. Тоест това ще е кабелът от акумулатора до предпазителя.Ако предпазителя в в багажника и да изгори, по останалата част от кабела до купето ще си вървят 12V и е опасно ако някъде се протърка и опре в купето.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар