Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв е акумулатора на Стило 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв е акумулатора на Стило 1.6

    Интересува ме колко ампера е акумулатора на Стило 1.6 бензин оригинално Нямам книжка
    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

    #2
    60 амперчаса е за всички фиати 1.6.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Не е ли 54 Ah.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        А защо не провериш в Каталога ? В него стойностите са много близки до оригиналните, или съвпадат напълно, и може да ги считаш за верни.

        Коментар


          #5
          ogi28b , благодаря ти за каталога . Според него излиза1.2/1.4/1.6/1.8 16V 10.01→ 63 610 S5 005 52 470 S4 002Явно са възможни 63 и 52 ah . Интересно е , че в каталога от download секцията , излиза само тази информация , като не става ясно кое за кой двигател се отнася
          Прикачени файлове
          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

          Коментар


            #6
            На моето Стило оригинално акумулатора е 45 А.ч. и беше жив допреди зимата Т.е. изкарал е 7 години. :P Ако сложиш по-голям няма да ти се нацупи, но има ли смисъл?
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #7
              Мерси колега Точно това ме интересуваше - с какъв е излязла от завода . Колегата от темата с каталога на Бош е писал да гледаме колонка S5 , а там излиза 63 ah . То е ясно де , че може да се сложи по-голям , стига да се побере на поставката :P
              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

              Коментар


                #8
                Бензиновите мотори лесно се завъртат така че дали 45 или 60Ач все тая.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  maskarata написа:
                  Бензиновите мотори лесно се завъртат така че дали 45 или 60Ач все тая.
                  Не е все тая, защото, ако колата е оригинално с 44ah акумулатор, то и алтернатора й е направен да зарежда такъв акумулатор. И ако ти си вземеш 60ah алтернатора няма да го зарежда добре и докрай и ще се скапе по рано, както и всяка батерия, която не се зарежда правилно.

                  Коментар


                    #10
                    Не е така , колега.Всичко зависи колко харчиш и колко връщаш в акумулатора. Като си го монтираш зареден в колата, какво да му зареждаш повече?След това изцяло зависи от цикъла на автомобила, например:Палиш - изхарчваш 2 ампера.Караш 2-3км. - Връщаш 2 ампераСхващаш ли? Алтернатора е изчислен спрямо потребностите на автомобила.Акумулатора е само един запас от енегрия, използван когато двигателя не работи или консуматорите са прекалено много.Плюса на по-големия акумулатор е че можеш да слушаш радио по-дълго и да можеш да запалиш после, както и в други екстремни ситуации.Но в такива случаи си е задължително да го свалиш и заредиш, какъвто и да е акумулатора.Пожелавам безаварийни акумулатори на всички!
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      а

                      Моя беше 65А но се скапа... Сега съм с Бош 54А. Пък и беше ефтин (1.6 16V)

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте.

                        Aко за 1.6 16V дават 60 Ah , а с колко стартов ток ?
                        Сега на колата е 70 Аh 600 A , но може да е сменян при продажбата на колата.
                        В дилема съм, а трябва да купувам нов акумулатор и не знам 60 или 70 Ah да взема и с какъв стартов ток, за да няма проблем при палене в студено.

                        Коментар


                          #13
                          Вземи 60ач. среден или висок клас, вместо 70ач. евтин акумулатор, и ще бъдеш най-доволен.
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #14
                            Tempras написа: Преглед на мнението
                            Вземи 60ач. среден или висок клас, вместо 70ач. евтин акумулатор, и ще бъдеш най-доволен.
                            То ясно, че ще трябва да е 60 Ah, но колко А стартов ток трябва да бъде.
                            Като гледам 60 Ah стартов ток акумулатори различни марки варират от 450-480-540 А.

                            Коментар


                              #15
                              Вземи TOPLA - позволява да се долива вода след отлепянe на батериите. ВАРТА например нарочно са направени да не може.
                              Ако искаш по-висок клас огледай EXIDE.
                              Редовно 'необслужваемите' акумулатори умират заради ниско ниво на електролита.
                              Стартовия ток , дори 450 ти е повече от достатъчен. Всичко дето е 450 или повече ти е ок.
                              Последна редакция от PM_u_bo; 31.03.2023, 16:53.

                              Коментар

                              Working...
                              X