Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Май прецаках ксенона от недоглеждане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега @Geraka за да спре веднъж завинаги спора трябва да спрете вие да спорите Информирай се колко неща са задължителни когато един автомобил има ксенон и виж дали ти имаш нещо от тях. Аз ще ти кажа, най много да имаш само едни умиватели на фаровете и дотам. Приеми го, че въобще не отговарят тези неща на истината. Колегата по нагоре го каза и това нещо не е за гордост, един фабричен ксенон свети наистина много по слабо от един китайски. Масово има автомобили с лупи на които стъклото също е нашарено както на рефлекторен фар и искам да ти кажа, че става пълно мазало, да в случая стъклата на мареа не са нашарени да пречупват светлината, но има и други неща със стъклото. Просто вече не ми се спори, вие винаги ще изкарате някой крив когато вие сте по тарикати от ония балъците където дават няколко хиляди лева за една такава система.

    Коментар


      #17
      biker_81 написа:
      Аз пък виждам,доста пъти моя ксенон свети по силно :D
      Присъединявам се към това мнение! Моят също свети по-силно, и по-качествено от този на доста нови коли, включително и нови с допълнително поставян ксенон.

      Коментар


        #18
        Не придължавам спора, а просто да кажа че ние си купуваме ксенони по 6000К и нагоре а фабричните ксенони на новите автомобили ако не се лъжа са 4800К(и на geraka май е такъв) и от там идва тази видима разлика, просто производителите търсят максимална осветеност а не красота като повечето о нас.
        we ride together, we die together

        Коментар


          #19
          Одеве карах зад една Х5-ца и много повече ми хареса как светя аз отколкото той.... Неговия жълтееше. Може би е бил с 4100К ли как ги водят... а за осветеността също моя е по наситен и се разстила по пътя, а неговия все едно се слива с асфалта и се вижда съответно по лошо. Иначе това че е с лупи е в пъти по-добре защото всичко е насочено както трябва и съответно не заслепява тук-там кат мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Май първо трябваше да взема лупи и тогава ксенон
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #20
            АЗ да попитам колегата chaveto, понеже той явно много задълбочено е чел какво ти трябва за да имаш сток ксенон, да ми кажеш само по пътищата вечни на България би ли ти помогнала цялата система и така честно да ми каже дали наистина една марея със ксенон ще го заслепи повече отколкото една Х5 или Таурег???
            Fiat Brava 1.8 16V GT

            Коментар


              #21
              niko09 написа:
              АЗ да попитам колегата chaveto, понеже той явно много задълбочено е чел какво ти трябва за да имаш сток ксенон, да ми кажеш само по пътищата вечни на България би ли ти помогнала цялата система и така честно да ми каже дали наистина една марея със ксенон ще го заслепи повече отколкото една Х5 или Таурег???
              На моменти - със сигурност Мареата ще заслепява много повече! Като не си измиеш фара, ако нямаш пръскала, или като забравиш да го смъкнеш, а возиш двама дебелаци и багаж

              Коментар


                #22
                Моля не осирайте темата на човека във вечния спор китайско или оригинално ксенонче. Има хора с повишена чувствителност към светлина, тях всякакви ксенони ще ги дразнят и винаги ще се спори какъв ксенон да се слага/ползва. Няма смисъл просто да се дебатира по тази тема.

                Коментар


                  #23
                  Колеги вие сами виждате какви са разликите между оригинален и китайски ксенон и пак продължавате да твърдите, че всичко е ОК. Разликите са страшно много и бъдете сигурни, че не сте изрядни и това, че сте с лупи не ви оправдава пред останалите. Ако си рециклирате фара и си сложите качествени крушки съм обеден, че ще имате много добра видимост. Наистина на фона на китайски ксенон няма фабрично изпълнение на фар което да свети толкова плътно и добре, но едно е винаги за сметка на друго. Точното сравнение на тези ксенони е все едно да имате реплика на Нокиа и истинска Нокиа. Хайде сега да си признаете колко от вас ползват реплика телефон и тези които го ползват да споделят дали са доволни от качеството.П.С Колега @niko09 като се има на предвид височината на фара искам да ти кажа, че въобще не заслепяват. Тези системи са снабдени с датчици които имат точно за цел да не заслепяват насрещните. Фара за секунда слиза от най горно до най долно положение и след това се връща, винаги свети на дадено разстояние.......................................

                  Коментар


                    #24
                    Да,съгласен съм ,че фара слиза надолу,само че това има ефект по аутобана в Германиа,идеята ми беше че по БГ улици тази система е напълно безполезна, защото всички знаеш по какво караме, и просто тия секунди са недостатъчно за неравностите по нашите пътища.Позаинтерсувай се колко от "новите" автомобили точно тези датчици и системи са изгорели или въобще не работят и от какво.
                    Fiat Brava 1.8 16V GT

                    Коментар


                      #25
                      PaUnOff написа:
                      Одеве карах зад една Х5-ца и много повече ми хареса как светя аз отколкото той.... Неговия жълтееше.
                      Покарай малко на мокро и тогава пак сподели
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #26
                        На мокро по-жълтеещото е по-добре ли? Може Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #27
                          По добре е за окото, с ксенон 6000к ходех като облъчен след едночасово каране.

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            По добре е за окото, с ксенон 6000к ходех като облъчен след едночасово каране.
                            Мисля, че имаш проблем с очите - сериозно! След 10 часа зад волана на фарове с ксенон 6000К проблеми нямам нито аз, нито спътниците ми. Освен това не ме дразни както теб всеки срещнат ксенон. Вероятно имаш някаква свърхчувствителност или друго нещо.

                            Коментар


                              #29
                              Airfan написа:
                              chaveto написа:
                              По добре е за окото, с ксенон 6000к ходех като облъчен след едночасово каране.
                              Мисля, че имаш проблем с очите - сериозно! След 10 часа зад волана на фарове с ксенон 6000К проблеми нямам нито аз, нито спътниците ми. Освен това не ме дразни както теб всеки срещнат ксенон. Вероятно имаш някаква свърхчувствителност или друго нещо.
                              Присъединявам се, може би имаш чувствителност към даден цвят и тип светлина. Аз сега съм свикнал с моя цвят който се води 4300, леко жълтее, и като застане до мен кола с бял, или синеещ цвят - 5 или 6К, ми е неприятна неговата светлина, а при разминаване още повече.

                              Коментар


                                #30
                                В интерес на истината ако е слънчево доста ме дразни светлината. Истината е, че тези системи дразнят. Едни в повече други по малко. Карал съм много пъти на дъжд, мъгла................. над 12ч и никога не съм имал проблем с обикновена халогенна крушка или фабричен ксенон. Преди две години и аз си бях наслагал, махнах го точно заради това, че аз самият се оплаквам от него и тези около мен. А мен ме дразнят китайските, преди години дразнеха и фабричните, но сега вече е съвсем друго с фабричните. А относно това кой е за очен е друг въпрос, за сега виждам перфектно и точно миналият петък съм бил на очен

                                Коментар

                                Working...
                                X