Колега @Geraka за да спре веднъж завинаги спора трябва да спрете вие да спорите Информирай се колко неща са задължителни когато един автомобил има ксенон и виж дали ти имаш нещо от тях. Аз ще ти кажа, най много да имаш само едни умиватели на фаровете и дотам. Приеми го, че въобще не отговарят тези неща на истината. Колегата по нагоре го каза и това нещо не е за гордост, един фабричен ксенон свети наистина много по слабо от един китайски. Масово има автомобили с лупи на които стъклото също е нашарено както на рефлекторен фар и искам да ти кажа, че става пълно мазало, да в случая стъклата на мареа не са нашарени да пречупват светлината, но има и други неща със стъклото. Просто вече не ми се спори, вие винаги ще изкарате някой крив когато вие сте по тарикати от ония балъците където дават няколко хиляди лева за една такава система.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Май прецаках ксенона от недоглеждане
Collapse
X
-
Не придължавам спора, а просто да кажа че ние си купуваме ксенони по 6000К и нагоре а фабричните ксенони на новите автомобили ако не се лъжа са 4800К(и на geraka май е такъв) и от там идва тази видима разлика, просто производителите търсят максимална осветеност а не красота като повечето о нас.we ride together, we die together
Коментар
-
Одеве карах зад една Х5-ца и много повече ми хареса как светя аз отколкото той.... Неговия жълтееше. Може би е бил с 4100К ли как ги водят... а за осветеността също моя е по наситен и се разстила по пътя, а неговия все едно се слива с асфалта и се вижда съответно по лошо. Иначе това че е с лупи е в пъти по-добре защото всичко е насочено както трябва и съответно не заслепява тук-там кат мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Май първо трябваше да взема лупи и тогава ксенонFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
АЗ да попитам колегата chaveto, понеже той явно много задълбочено е чел какво ти трябва за да имаш сток ксенон, да ми кажеш само по пътищата вечни на България би ли ти помогнала цялата система и така честно да ми каже дали наистина една марея със ксенон ще го заслепи повече отколкото една Х5 или Таурег???Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
niko09 написа:АЗ да попитам колегата chaveto, понеже той явно много задълбочено е чел какво ти трябва за да имаш сток ксенон, да ми кажеш само по пътищата вечни на България би ли ти помогнала цялата система и така честно да ми каже дали наистина една марея със ксенон ще го заслепи повече отколкото една Х5 или Таурег???
Коментар
-
Колеги вие сами виждате какви са разликите между оригинален и китайски ксенон и пак продължавате да твърдите, че всичко е ОК. Разликите са страшно много и бъдете сигурни, че не сте изрядни и това, че сте с лупи не ви оправдава пред останалите. Ако си рециклирате фара и си сложите качествени крушки съм обеден, че ще имате много добра видимост. Наистина на фона на китайски ксенон няма фабрично изпълнение на фар което да свети толкова плътно и добре, но едно е винаги за сметка на друго. Точното сравнение на тези ксенони е все едно да имате реплика на Нокиа и истинска Нокиа. Хайде сега да си признаете колко от вас ползват реплика телефон и тези които го ползват да споделят дали са доволни от качеството.П.С Колега @niko09 като се има на предвид височината на фара искам да ти кажа, че въобще не заслепяват. Тези системи са снабдени с датчици които имат точно за цел да не заслепяват насрещните. Фара за секунда слиза от най горно до най долно положение и след това се връща, винаги свети на дадено разстояние.......................................
Коментар
-
Да,съгласен съм ,че фара слиза надолу,само че това има ефект по аутобана в Германиа,идеята ми беше че по БГ улици тази система е напълно безполезна, защото всички знаеш по какво караме, и просто тия секунди са недостатъчно за неравностите по нашите пътища.Позаинтерсувай се колко от "новите" автомобили точно тези датчици и системи са изгорели или въобще не работят и от какво.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
chaveto написа:По добре е за окото, с ксенон 6000к ходех като облъчен след едночасово каране.
Коментар
-
Airfan написа:chaveto написа:По добре е за окото, с ксенон 6000к ходех като облъчен след едночасово каране.
Коментар
-
В интерес на истината ако е слънчево доста ме дразни светлината. Истината е, че тези системи дразнят. Едни в повече други по малко. Карал съм много пъти на дъжд, мъгла................. над 12ч и никога не съм имал проблем с обикновена халогенна крушка или фабричен ксенон. Преди две години и аз си бях наслагал, махнах го точно заради това, че аз самият се оплаквам от него и тези около мен. А мен ме дразнят китайските, преди години дразнеха и фабричните, но сега вече е съвсем друго с фабричните. А относно това кой е за очен е друг въпрос, за сега виждам перфектно и точно миналият петък съм бил на очен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар