Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с халогени на Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с халогени на Bravo

    Колега, имах проблем с халогените. Изведнъж спряха да светят и двата, а бутона светеше че всичко е наред. Това ме наведе на мислълта, че нещо не е наред с захранването към тях. Схемата за халогените се оказа общо взето много проста.Бутона, който се намира на таблото подава минус към релето, което се намира под жабката. Плюса идва от блока за управление на фаровете след превключване на габарити или на къси.Силовата верига е следната.Има един предпазител 20А на силовата верига на халогените. Намира се в блока с 2 колони предпазители и 1 реле. Вижда се като махнеш капака за блока с предпазители от ляво. Предпазетеля е в лявата колона в средата. Плюса идва до релето по червен кабел.След сработване на релето плюса тръгва по кафяв кабел и се връща към блока с предпазителите, като освен това се връща плюс и към диода на бутона. Дефакто светването на бутона при включване ти гарантира че релето и бутона работят нормално. При предпазителите през един куплунг плюса се включва в трасето отиващо към двигателя. Има още един куплунг който се намира отляво в бронята. На вид ще кажеш че е супер стабилен но при мен той се оказа проблемен. Извадих и зачистих контактите и всичко беше ОК.Интересното в случая е че буквално за 10 мин може да се преработят халогените да светят без габарити или къси.Четох темата за глобите за халогени, но някой го намират за готино. Така че ако се извади жълтосиния кабел на управляващата верига на релето и един мост от червения към буксата на жълтосиния имаме халогени без габарити, като същевременно бутона ще индикира включванто им. Може да сложа снимки ако някой прояви интерес.
Working...
X