Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на ниски обороти при включване на консуматори.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на ниски обороти при включване на консуматори.

    Колата е Фиат Типо - 1.6 ’93г.Проблемът е, че когато включа фарове/вентилатор парно/нагревател за задно стъкло и най-вече когато перката за охлаждането се включи оборотите падат прогресивно, в зависимост колко консуматори и колко ток черпи.Не съм много наясно, но все си мисля, че не би трябвало да падат оборотите при включени консуматори?Подчертавам, че проблемът понякога е налице, а понякога - не; обикновенно разликата е с около 200об./мин. и най-вече при включване на перката за охлаждането.Някой срещал ли е подобен проблем и има ли някакво решение?Благодаря предварително на отзовалите се колеги!

    #2
    При мене падат с 100 макс. 200 множко ми се струва .. Нещо здраво товари алтернатора ...

    Коментар


      #3
      ivan_cirkov90 написа:
      При мене падат с 100 макс. 200 множко ми се струва .. Нещо здраво товари алтернатора ...
      Падат ти с 100макс, когато се включи перката за охлаждането, или?Между другото, имах проблеми със зареждането на акумолатора и смених четките на алтернатора и се оправи, ако това има някакво значение....Защо товари така системата, това е въпроса....

      Коментар


        #4
        Започни първо от това колко ти зарежда алтернатора без вкл. консуматори на празен ход и след това с вкл. консуматори.За сравнение и една ланчия дедра 1.8 е същото като при теб- при вкл. на перката на радиатора оборотите падат с около 200, но веднага след това си ги вдига, т.е моментно е, за около 2 сек.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          cokata_23 написа:
          Започни първо от това колко ти зарежда алтернатора без вкл. консуматори на празен ход и след това с вкл. консуматори.За сравнение и една ланчия дедра 1.8 е същото като при теб- при вкл. на перката на радиатора оборотите падат с около 200, но веднага след това си ги вдига, т.е моментно е, за около 2 сек.
          Е, тоест при нея е моментно - а при мен- НЕ. Когато перката се включи и докато работи оборотите са критично ниски... оборотите падат и от вкл. на фаровете, но и в двата случая не винаги падат - много странно. Аз добре ще замеря как зарежда алтернатора, но това има ли значение спрямо оборотите?

          Коментар


            #6
            При по съвремените автомобили оборотите сами се регулират и затова не се променят толкова нещата. Алтернатора товари и затова ти падат толкова оборотите, не случайно такива които се дърпат на драг спират алтернатора. За мен проблема ти е в акумулатора, смени го с някой друг за пробата и веднага ще си покаже.

            Коментар


              #7
              Супер, днес дори след дълго каране по задръствания изгасих колата и не поиска да завърти ----> акумолатора се беше изтощил ----> алтернатора не зарежда, когато е на ниски обороти двг + перка за охлаждане Давайте съвети, четките са сменени, релето ли да пробвам на алтернатора, ако наистина не зарежда?

              Коментар


                #8
                vixata написа:
                Супер, днес дори след дълго каране по задръствания изгасих колата и не поиска да завърти ----> акумолатора се беше изтощил ----> алтернатора не зарежда, когато е на ниски обороти двг + перка за охлаждане Давайте съвети, четките са сменени, релето ли да пробвам на алтернатора, ако наистина не зарежда?
                Сигурно ще трябва смяна на ротора. Според мен изобщо не се занимавай ами си търси втора ръка. И аз патих от алтернатор- първо четки сменяха, след време ротор, и накрая си взех др.
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                Коментар


                  #9
                  Ако сменя диодния блок, дали ще има някакъв ефект?Много ми влошава работата на двигателя този проблем...

                  Коментар


                    #10
                    Диодният блок е за друго! Хайде си измери стойностите на напреженията в различните режими и пиши пак! Пробва ли с друг акумулатор?
                    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                    Коментар

                    Working...
                    X