Колата е Фиат Типо - 1.6 ’93г.Проблемът е, че когато включа фарове/вентилатор парно/нагревател за задно стъкло и най-вече когато перката за охлаждането се включи оборотите падат прогресивно, в зависимост колко консуматори и колко ток черпи.Не съм много наясно, но все си мисля, че не би трябвало да падат оборотите при включени консуматори?Подчертавам, че проблемът понякога е налице, а понякога - не; обикновенно разликата е с около 200об./мин. и най-вече при включване на перката за охлаждането.Някой срещал ли е подобен проблем и има ли някакво решение?Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на ниски обороти при включване на консуматори.
Collapse
X
-
ivan_cirkov90 написа:При мене падат с 100 макс. 200 множко ми се струва .. Нещо здраво товари алтернатора ...
Коментар
-
Започни първо от това колко ти зарежда алтернатора без вкл. консуматори на празен ход и след това с вкл. консуматори.За сравнение и една ланчия дедра 1.8 е същото като при теб- при вкл. на перката на радиатора оборотите падат с около 200, но веднага след това си ги вдига, т.е моментно е, за около 2 сек.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
cokata_23 написа:Започни първо от това колко ти зарежда алтернатора без вкл. консуматори на празен ход и след това с вкл. консуматори.За сравнение и една ланчия дедра 1.8 е същото като при теб- при вкл. на перката на радиатора оборотите падат с около 200, но веднага след това си ги вдига, т.е моментно е, за около 2 сек.
Коментар
-
При по съвремените автомобили оборотите сами се регулират и затова не се променят толкова нещата. Алтернатора товари и затова ти падат толкова оборотите, не случайно такива които се дърпат на драг спират алтернатора. За мен проблема ти е в акумулатора, смени го с някой друг за пробата и веднага ще си покаже.
Коментар
-
Супер, днес дори след дълго каране по задръствания изгасих колата и не поиска да завърти ----> акумолатора се беше изтощил ----> алтернатора не зарежда, когато е на ниски обороти двг + перка за охлаждане Давайте съвети, четките са сменени, релето ли да пробвам на алтернатора, ако наистина не зарежда?
Коментар
-
vixata написа:Супер, днес дори след дълго каране по задръствания изгасих колата и не поиска да завърти ----> акумолатора се беше изтощил ----> алтернатора не зарежда, когато е на ниски обороти двг + перка за охлаждане Давайте съвети, четките са сменени, релето ли да пробвам на алтернатора, ако наистина не зарежда?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар