Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с баса на кар-аудио системата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    PaUnOff написа:
    Ами те че мигат, мигат, обаче преи мен си мигаха и есента, обаче тогава блъскаше здраво баса.... пък и от 2,3 седмици ходя до Пловдив през 2,3 дни и съм спрял субуфера(щото се дразня) та предполагам че е зареден добре хакумлатора
    смъкни го и го зареди по миналата седмица като правихме моята музика с 1 приятелче същата работахем думка цяла зима откачи усилвателя за 2 дена като го закачихме жива мърша зареди 24 часа акомолатора и пак си думка

    Коментар


      #17
      ъъъъъъ Не ,че разбирам много ма как ги зареждате 24 часа ? при положение ,че ако го оставя да се зарежда за над 1 час почва да ври и да отделя мехурчета ... а са ми казвали ,че вземели да ври ... съм го прецакал ? ... та как става то номер 24 часа заряд ? ... Зарядното ми е стандартно Маи проблема с зареждането на акомулатора и недостига на мощност се решава времнно така ми си иска кондензатор 1 фарад или както един познат 2 акомулатора свързани успоредно с Диод на плуса , a може и на миноса зада може 2рия акомулатор да се зарежда от първия ... но не и обратното щото така релето на алтернатора ще отчита ,че е заредн и първия акомулатор и после ще има спад от веднъж и няма да могат да се заредят ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Fiat_Punto11 написа:
        ъъъъъъ Не ,че разбирам много ма как ги зареждате 24 часа ? при положение ,че ако го оставя да се зарежда за над 1 час почва да ври и да отделя мехурчета ... а са ми казвали ,че вземели да ври ... съм го прецакал ? ... та как става то номер 24 часа заряд ? ... Зарядното ми е стандартно Маи проблема с зареждането на акомулатора и недостига на мощност се решава времнно така ми си иска кондензатор 1 фарад
        лошо лошо за какво точно ти служи кондензатора знаеш ли ? и с каква музика разполагаш че чак кондензатор да слагаш ? кондензатора не е най одачния варянт .. според мен ( и не само мен) а за зареждането всяко зарядно си има метърче което показва колко е зареден в момента акомолатора и това че ври нему пречи дори съм чувал че трябва да се остави зада се зареди достатачно

        Коментар


          #19
          Музиката винаги тряа да е сериозна ... и като чели повече ми харесва идеята за 2ри акомулатор ... место кондензатор ма те са на 1 цена тъи ,че .... относно моита музика разполагам с Sony GT222 CD 4 х 45 w + суб оут ... Roadstar 2 x 200 w ... + RESPROM mono 50 транзисторен(+Инветртор АC/DC 12V/220v 350w) ма тои незнам дали е 50 така пише ама пържи 80 W 8 oma без проблем относно колоните имам 2 елипси на паинер 4 лентови за ся си думкат добре и без помощ от други ... в бъдеще мисля да си закича 2 говорителя 12" Pionner ... незнам ще мисля за предния фронт дали елипси пак във вратите или 17см крагли ... Volumeto трябва да е на MAXXXX
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #20
            Колега, за твоите консуматори, не мисля че за момента е нужен втори акомулатор, а просто да сложиш някой с малко повече амперчаса и нужното сечение кабели де(които сигурно имаш)
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              Кондензатор се слага заради пиковете, с кондензатор е по добре защото той може да се зареди много по бързо от който и да било акумулатор, друг е въпроса, че и трябва да има какво да дава на кондензатора. Относно силата на баса за мен не е критерии вибрациите по волана.................... има си техника която измерва тези неща и тя може да каже дали има промяна. Иначе всеки един елемент си има живот и най вече електролитните кондензатори, изсъхват от топлината покрай тях и си променят капацитета и това също оказва голямо влияние на музиката.

              Коментар


                #22
                Е аз да не съм глух, че да ходя да давам пари, за да разбера, че свири слабо баса. Освен това не съм я мерил преди колко dB прави, че да я сравня със сега. А иначе за кондензаторите, как да изсъхнат от най-много 2 месеца стоене на усилвателя, или пък да изсъхнат от топлината на има няма 1 година слушане и то рядко над половината капацитет на усилвателя.И това за волана е едно от визуалните неща, по които разбирам че е по-слабо...иначе ушите също не са доволни от това, което чуват
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #23
                  PaUnOff написа:
                  Е аз да не съм глух, че да ходя да давам пари, за да разбера, че свири слабо баса. Освен това не съм я мерил преди колко dB прави, че да я сравня със сега. А иначе за кондензаторите, как да изсъхнат от най-много 2 месеца стоене на усилвателя, или пък да изсъхнат от топлината на има няма 1 година слушане и то рядко над половината капацитет на усилвателя.И това за волана е едно от визуалните неща, по които разбирам че е по-слабо...иначе ушите също не са доволни от това, което чуват
                  с интерес следя развитието ти п.с. исписаха се 1 куб щуротий всеки каза какво мислел да прави а никой нищо не свърши ?!та ти си сигорен че токовете ти стигат така ли ?

                  Коментар


                    #24
                    Не, не това за акумулатора дето го каза ще го направя.... тези дни като съм почивка ще го сваля да се зареди за през нощта и ще видим развитието, ама си мисля че не е от това
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #25
                      PaUnOff написа:
                      Не, не това за акумулатора дето го каза ще го направя.... тези дни като съм почивка ще го сваля да се зареди за през нощта и ще видим развитието, ама си мисля че не е от това
                      , А впрочем може и да е, ако е доста по-голям като амперчасове и алтернатора ти примерно дане може да смогне да го зарежда и да остава зареден все на половина ..... но се пак ти си знаеш какво си правил Аз мога да кажа ,че се осеща разликата преди бях с 44 Аh искра ... сега съм с 55 Аh Bosh S silver ... думка та кане и то само на 2 елипси. Успех ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #26
                        Колега ако ще и 500А да сложиш все си е тая. Консумацията си е 10А примерно и си е това. Колко ампера е акумулатора единствено ще окаже влияние на това колко време ще може да свири без да се зарежда.

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Колега ако ще и 500А да сложиш все си е тая. Консумацията си е 10А примерно и си е това. Колко ампера е акумулатора единствено ще окаже влияние на това колко време ще може да свири без да се зарежда.
                          Може и така да е въпроса е дали дава тея 10 ампера или паднал на 9 или по-малко ... но както и да е .. аз забелязах друго може и да ми смеете ,но при мен си е факт ... отзаде на кората на пунтото съм с елипсите ... забелязах ,че сутрин когато е студено колкото и да надувам неиска да думка ... и вади някъф тъп бас изобшо няма отекване ... след като слънцето напече така хубаво багажника и цялата задница и въздуха се стопли почва да думка и отеква ... се едно имам бас каса ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #28
                            Fiat_Punto11 написа:
                            забелязах ,че сутрин когато е студено колкото и да надувам неиска да думка ... и вади някъф тъп бас изобшо няма отекване ... след като слънцето напече така хубаво багажника и цялата задница и въздуха се стопли почва да думка и отеква ... се едно имам бас каса ...
                            Слънцето нагрява говорителите и затопля гофъра и трептилката, при което му се променят параметрите - окачването като цяло става по-меко. От там се променя еквивалентният обем (резонансната честота също) и баса става "по-мазен"
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #29
                              Да това за температурите е 100% вярно, аз затова не го пусках зимата. Иначе акумулатора ми беше 52Ah, а миналото лято го смених с 55 и с доста по-голям стартов ток, така че остава варианта просто сега да не е зареден хубаво....
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар


                                #30
                                Не съм го слагал да се зарежда акумулатора, ама го мерих и мисля че е добре. На запалена кола държи 13,5-13,8 с пуснати фарове и със спряни. На изгасена кола- 12,3-12,5 там някъде. Това мисля че е добре
                                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                                Коментар

                                Working...
                                X