колата е фиат темпра 1.8 ,а предпазителя е в двигателния отсек .намира се по средата почти между двете чистачки ,там има един капак,голям около 15 см ,черен , и под него има 2 релета и 2 предпазителя.проблема е че когато се запали колата предпазителя започва да пуши ,ако изгори колата гасне,губи искра. кабелите ги проследих,излизат от един сноп от купето,минават през 2 предпазители и 2 релета и пак се връщат в купето.още един въпрос ,куде се намира комутатора на този модел ,на останалите модели ги знам.ще се радвам да ми каже някой или да ми каже къде има схема на този модел темпра1.8 пълна инжекция ,два вала дигитално табло,климатик ,абе всички екстри е,жалко е че се появи този проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
имам питане за един предпазител
Collapse
X
-
кола
Това са важни предпазители за бензиновата пома и за ECU някъде прави късо извади ECU и дай на контакт да видиш дали ще изгори сложи някой по тънки за проба/ кабелите да няма някъде усъсено / Бензиновата помпа работи ли добре да не усъсява някъде Провери релетата и бушоните дали са добре и вътре
-
Re: кола
kluchar написа:Това са важни предпазители за бензиновата пома и за ECU някъде прави късо извади ECU и дай на контакт да видиш дали ще изгори сложи някой по тънки за проба/ кабелите да няма някъде усъсено / Бензиновата помпа работи ли добре да не усъсява някъде Провери релетата и бушоните дали са добре и вътретипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Имам същият проблем
Имам същият проблем!!! от близо година, ходих на два майстора и те така - бензинова помпа, ала - бала 100-150 лв. Да ама не!!!Ама аз съм твърда глава и понеже колата ми е на газ просто прекъснах ел. бенз. помпата при клемите в багажника като сложих един 15 амперов допълнителен бушон в гнездо. Та аман от майстори, добре че не са доктори. Естествено допълнителният бушона не гори! При махнат допълнителен бушон на газ (бензиновата помпа ествено спира да върти) - ПАК ми се случи да изгори въпросният 25 амперов бушон между чистачките. По схемата която имам през него се храни реле и след това са консуматорите - бенз. помпа, блока за искрата, дюзите и още някъква защита мисля.заключението ми е че НЕ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА товари този бушон. По лесно щеше да се реши проблема ако е тръгнала бенз помпа просто слагам реле което спира бенз помпа при преминавана на газ и готово. ще надживее колата. Ако сменя бушона веднага пак гори при стартиране и свети дюзата. Но ако изчакам 30 мин слагам нов и карам 2000 - 3000 км докато пак го направи. Чудно, но е така от близо година. Зимата не ми го е правила този номер - но преди 2 дни пак се почна. Ще търся свестен майстор със желание за работа, ако има някой предложения на лично моля.Аз съм машин инженер и знам че тези проблеми дето стават от време на време са НАЙ-трудни за диагностициране! "Майсторите" им е най-лесно им е дай да сменяме от това което е най-вероятно да е причината. и е така. Най-вероятно е бензинова помпа като ти я сменя след това ще кажат - ами кумутатор за искрата още 200лв , след това ще почнат да звънят инсталация и т.н.Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
-
На бравата е едно реле по-голямо и в него са и двете секции за който говориш. Това бялото по-горе Това е за Бравата, която имам. Твърде вероятно да е подобно положението при теб. За съжаление нямам за Темпра. "77" - е 25 амперовият а "78" е 5 ампера.като включи релето се хранят 4,5,6,13 - е колко е просто ако имаш подходящи правотокови ампер клещи(20-30лв). Просто трябва да се замери по отделлно на 4-те изхода на релето - това са проводници в снопа след клемата на релето. Малко вероятно е проблема да е инсталацията между гнездото на 25А предпазител и релето или самото реле - но трябва и това да се вземе под внимание!Захранват се със "+" следните 5 неща. (недомислено нещо)1. Бобина за искра2. Прекъсваш клапан за петролен вакум? - не ми е ясно какво е?3. Лам. сонда - излиза, че "+" слиза и до датчика?!?4. Инжектори 4бр - постояннен "+" на вс инжектори5. Бенз помпаBrava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
-
здравейте колеги,бърво да благодаря на всички които оказаха съдействие ,оказа се помпа дала на късо ,за сега колата върви с извадено реле за помпата и си работи само на газ за момента ,още един път благодарности на ключар,пакумба , лу4о и power66 .сега за колегата рокфен - значи на темпрата релетата бяха 2 ,на теб е 1 двойно ,така че има малка разлика .сега може да пробваш да извадиш релето и да видиш кой клон от веригата ти дава на късо,ако е този с помпата ,може да пробваш да го изолираш ,кофти ако е този с компа ,ами дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар