Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ!!! Не пали дори след смяна на алтернатор и акумулатор!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПОМОЩ!!! Не пали дори след смяна на алтернатор и акумулатор!

    Имам ФИАТ Гранде Пунто. Миналата седмица ми светна индикатора на акумулатора. В същото време изчезна и сервото на волана. На следващия ден реших да отида на сервиз. Преди да стигна до там отново светна индикатора, след което се изгуби сервото, после започнаха да светят почти всички индикатори на елтаблото - въздушни възглавници, ABS и пр. Угасна климатроника и радиото дори. Колата придърпа два-три пъти и спря. След около 3 часа отидох и я запалих наново. Отново всичко светна, но понеже сервиза беше съвсем близо, успях да я закарам до там на собствен ход. В сервиза ми казаха, че най вероятно проблема е в алтернатора. Оставих им колата и отидох на работа, като се разбрахме да ми се обадят като стане готова. На следващия ден ми звъннаха и казаха, че проблема е в алтернатора и се налага да се смени с нов. Казах им да го сменят щом се налага. Отидох да си взема колата със сменения алтернатор. Казаха, че акумулатора е добре и не се налага смяна, но като запалиш първи път индикатора на акумулатора отново светва. Поради това е наложително да не се вади ключа, а да се изключи двигателя и отново да се запали, след което индикатора угасва. Само да отбележа, че като светне индикатора, отново няма серво на волана. Показаха ми, че алтернатора подава 14.4, което било чудесно, и въпросния индикатор свети поради грешка в компютъра, но те не можели да я оправят и трябва да отида на друго място. Нямало обаче проблем и така да карам. След като взех колата, се наложи на два пъти да зареждам акумулатора, тъй като след като престои колата няколко часа отново не пали. Даже няма никакъв ток. Един приятел каза, че може да има отечка. Отидох отново в сервиза. Те отново я провериха и казаха, че трябва да взема нов акумулатор, защото този най-вероятно е с умряла клетка. Даже го замериха и установиха, че има 11 V. Отидох и купих нова аукмулатор МОНБАТ от специализиран магазин, където провериха за отечка и казаха, че няма. Но проблема с индикатора на акумулатора остана. Отново трябваше да паля по два пъти, за да се появи сервото и да изгасне индикатора. Тази сутрин отново колата не запали. Звънях в сервиза и ме насоиха към някакъв сервиз на Симеоновско шосе, където можели да оправят въпросната грешка. Въпросът ми е какъв може да е проблема. дали има грешка в компютъра, поради която не пали, или наистина има и някаква друга повреда? Възможно ли е да е някакъв датчик, например?Утре мисля да отида до въпросния сервиз, но вече се съмнявам, че някой може да оправи проблема.

    #2
    имаш много, ама много сериозен проблем- сервиза. иди в оторизиран серивиз, където имат софта за диагностика за тази светеща лампа. а за алтернатора е твърде вероятно да са те метнали, не мога да разбера как на нова кола ще сменят алтернатора, че и с нов чак..., та той кара по 300-400 000 км без никакъв ремонтпо проблема ти с непаленето просто не си дал никаква информация- не пали не е информация, непаленето има разновидности- върти бавно, не върти, върти и припалва на 2-3 цил и т.н.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Просто няма никакъв ток. Дори централното не работи, а се налага да отключвам с ключа. При това положение нито върти нито нищо. Таблото не свети - все едно няма акумулатор.

      Коментар


        #4
        А относно алтернатора - той беше се сцепил и му беше изгорял лагер. Затова го смениха. Казаха, че алтернатора на Гранде Пунто по принцип е проблемен. а колата е на 4 години и 60 000 километра.

        Коментар


          #5
          да, при блокирал лагер така става. не мога да помогна повече, нямам познания по електрониката на новите автомобили.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Здравей ikomitski,и аз имам този проблем с Пунтото ми. И при мен на околко 60000 км смениха алтернатора защото бил сцепен. Тогава се учудих и реших, че "майсторите" като са блъскали да го извадят, са го сцепили. Сега като гледам какво пишеш май вярно може да е бил сцепен статора.Както и да е. В момента Фиата е на ремонт заради алтернатора. Като ме закачат на компютъра показва грешка точно там. Интересно преди да се скапе отново сутрин като палех се чуваше едно странно прескърцване и виене като от лагер и след няколко минути спираше. Ходих на двама майстори и дваната ми казаха че имам проблем с обтегача на пистовия ремък (не работел "мазно" както се изразиха). Аз започвам да си мисля че заради този обтегач може да се товари алернатора ако той прекалено обтяга в даден момент. Освен това виенето за което споменах по-горе може да е от този лагер който в следствие чупи статора както пише pakumba. Моля ако имаш повече инфо покрай твоето Пунто за алтернотара пиши.

            Коментар


              #7
              кола

              100% мисля че е масата към скоростите -двигателяОнзи ден бутах едно Гранде оказа се масата .Букасата е добре но вътре в шлаухата дебелата жица се къса и все едно че е наред а всъщност не е Момчето беше готова да е кара в ГОЛЯМ СЕРВИЗ на репатрак а се оправи за има няма 30минути на място.Бягай от големи сервизи и не си давай парите на вятъра .А и смени сервиза.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Вчера като закарах колата на ремонт техника започна да търси някъде откачана маса но не намери такава. Ти спомена някъде при двигателя и скоростите. Къде е това вижда ли се отгоре? Интересното е, че днес ми се обадиха и ми заявиха че ми е скапан алтрнатора и щели да го носят на ремонт

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Никъде не пише с кой двигател е колата .Вижда се масата от акумулатора към купето и към скороститеТя колата може да запали и без алтернатор като за проба .На мен беше ми гръмнала газовата а после гледам алтернатора малко корпуса напукан та и аз го смених ама колата е на 30ххххх км и е на вече поне 15 години.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    И на двамата препатили вече,им препоръчвам да сменят веднага сервиза.................тези коли страдат от алтернатор,но не толкова често............Масата на мотора се мери много лесно,първо мериш акумулатора с мултицед,после местиш чераната сонда на мотора и ако има разлика във волтажа,значи мотора има проблем с масата..........
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Mury написа:
                      И на двамата препатили вече,им препоръчвам да сменят веднага сервиза.................тези коли страдат от алтернатор,но не толкова често............Масата на мотора се мери много лесно,първо мериш акумулатора с мултицед,после местиш чераната сонда на мотора и ако има разлика във волтажа,значи мотора има проблем с масата..........
                      абе не е баш така ама карай,за лоша връзка с маса се слага мултицета на 20 В постоянен,едната сонда на маса на акумулатора другата на скоростите в случая и ако покаже повече от 0.1 в имаш лоша връзка с маса,обаче няма да ти покаже ако ти е закъсан кабела

                      Коментар


                        #12
                        Вчера ми върнаха колата и се оказа, че алтернатора дето са ми го сменили преди време е глътнал вода, не знам как и е изгоряла намотка там. Така че заключението им беше, че трябва да си купя кора за под двигателя ама мен това ме притеснява понеже съм чувал, че Фиат разчитат доста на охлаждане от потоко въздух отдолу, за това не слагали кори. Аз като я взех нямаше кора ама това не е гаранция, че фабрично не идва с такава. Кажете да си купувам ли кора, за да не ми се пълни алтернатора с вода или това са глупости и да не се връзвам.

                        Коментар


                          #13
                          А иначе колата пали ли Е като миеш двигателя какво тогава трябва да сменяш алтернатора ли нали се мокриБи трябвало да има кора все пак е нов модел и охлаждането не трябва да е проблем.И смени сервиза Че тия освен ГОЛФ не са виждали друга кола.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Май си прав kluchar,Ще трябва да сменя сервиза. Започна пак да ми скърца скапания ремък при палене. Уж са сменили ремъка, а ми заявиха, че обтегача е ОК и не са го сменили. Не знам какво да правя с тия така нар. МАЙСТОРИ.

                            Коментар


                              #15
                              skubby_doo написа:
                              Май си прав kluchar,Ще трябва да сменя сервиза. Започна пак да ми скърца скапания ремък при палене. Уж са сменили ремъка, а ми заявиха, че обтегача е ОК и не са го сменили. Не знам какво да правя с тия така нар. МАЙСТОРИ.
                              Няма смисъл да го носиш по други сервизи. Те няма да го оправят с магическа пръчица, а и не слушай ключара да го водиш по разни гаражчета да се учат на него- ще ти го съсипят.За това че се пълни с вода са прави- като нагазиш по дълбока локва и мята нагоре, сложи кора не пречи на охлаждането даже заводски идва с кора, но това не е гаранция че пак няма да се намокри.Ремъка ти скърца от много голям товар върху алтернатора- заради падналия акумулатор.Колата ти гасне и губи хидравлика и всичко останало заради ниско напрежение- караш на акумулатор без зареждане.Проблема ти е с кабела който управлява възбуждането- има една тънка жица от алтернатора дето на по старите коли отива през контролната лампа на маса, а при тебе най вероятно през Екуто предполагам че не ти отива директно на лампата.Кажи им на тия в сервиза да го погледнат тоя кабел дали е читав
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X