Имам ФИАТ Гранде Пунто. Миналата седмица ми светна индикатора на акумулатора. В същото време изчезна и сервото на волана. На следващия ден реших да отида на сервиз. Преди да стигна до там отново светна индикатора, след което се изгуби сервото, после започнаха да светят почти всички индикатори на елтаблото - въздушни възглавници, ABS и пр. Угасна климатроника и радиото дори. Колата придърпа два-три пъти и спря. След около 3 часа отидох и я запалих наново. Отново всичко светна, но понеже сервиза беше съвсем близо, успях да я закарам до там на собствен ход. В сервиза ми казаха, че най вероятно проблема е в алтернатора. Оставих им колата и отидох на работа, като се разбрахме да ми се обадят като стане готова. На следващия ден ми звъннаха и казаха, че проблема е в алтернатора и се налага да се смени с нов. Казах им да го сменят щом се налага. Отидох да си взема колата със сменения алтернатор. Казаха, че акумулатора е добре и не се налага смяна, но като запалиш първи път индикатора на акумулатора отново светва. Поради това е наложително да не се вади ключа, а да се изключи двигателя и отново да се запали, след което индикатора угасва. Само да отбележа, че като светне индикатора, отново няма серво на волана. Показаха ми, че алтернатора подава 14.4, което било чудесно, и въпросния индикатор свети поради грешка в компютъра, но те не можели да я оправят и трябва да отида на друго място. Нямало обаче проблем и така да карам. След като взех колата, се наложи на два пъти да зареждам акумулатора, тъй като след като престои колата няколко часа отново не пали. Даже няма никакъв ток. Един приятел каза, че може да има отечка. Отидох отново в сервиза. Те отново я провериха и казаха, че трябва да взема нов акумулатор, защото този най-вероятно е с умряла клетка. Даже го замериха и установиха, че има 11 V. Отидох и купих нова аукмулатор МОНБАТ от специализиран магазин, където провериха за отечка и казаха, че няма. Но проблема с индикатора на акумулатора остана. Отново трябваше да паля по два пъти, за да се появи сервото и да изгасне индикатора. Тази сутрин отново колата не запали. Звънях в сервиза и ме насоиха към някакъв сервиз на Симеоновско шосе, където можели да оправят въпросната грешка. Въпросът ми е какъв може да е проблема. дали има грешка в компютъра, поради която не пали, или наистина има и някаква друга повреда? Възможно ли е да е някакъв датчик, например?Утре мисля да отида до въпросния сервиз, но вече се съмнявам, че някой може да оправи проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОМОЩ!!! Не пали дори след смяна на алтернатор и акумулатор!
Collapse
X
-
имаш много, ама много сериозен проблем- сервиза. иди в оторизиран серивиз, където имат софта за диагностика за тази светеща лампа. а за алтернатора е твърде вероятно да са те метнали, не мога да разбера как на нова кола ще сменят алтернатора, че и с нов чак..., та той кара по 300-400 000 км без никакъв ремонтпо проблема ти с непаленето просто не си дал никаква информация- не пали не е информация, непаленето има разновидности- върти бавно, не върти, върти и припалва на 2-3 цил и т.н.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Здравей ikomitski,и аз имам този проблем с Пунтото ми. И при мен на околко 60000 км смениха алтернатора защото бил сцепен. Тогава се учудих и реших, че "майсторите" като са блъскали да го извадят, са го сцепили. Сега като гледам какво пишеш май вярно може да е бил сцепен статора.Както и да е. В момента Фиата е на ремонт заради алтернатора. Като ме закачат на компютъра показва грешка точно там. Интересно преди да се скапе отново сутрин като палех се чуваше едно странно прескърцване и виене като от лагер и след няколко минути спираше. Ходих на двама майстори и дваната ми казаха че имам проблем с обтегача на пистовия ремък (не работел "мазно" както се изразиха). Аз започвам да си мисля че заради този обтегач може да се товари алернатора ако той прекалено обтяга в даден момент. Освен това виенето за което споменах по-горе може да е от този лагер който в следствие чупи статора както пише pakumba. Моля ако имаш повече инфо покрай твоето Пунто за алтернотара пиши.
Коментар
-
кола
100% мисля че е масата към скоростите -двигателяОнзи ден бутах едно Гранде оказа се масата .Букасата е добре но вътре в шлаухата дебелата жица се къса и все едно че е наред а всъщност не е Момчето беше готова да е кара в ГОЛЯМ СЕРВИЗ на репатрак а се оправи за има няма 30минути на място.Бягай от големи сервизи и не си давай парите на вятъра .А и смени сервиза.
Коментар
-
кола
Никъде не пише с кой двигател е колата .Вижда се масата от акумулатора към купето и към скороститеТя колата може да запали и без алтернатор като за проба .На мен беше ми гръмнала газовата а после гледам алтернатора малко корпуса напукан та и аз го смених ама колата е на 30ххххх км и е на вече поне 15 години.
Коментар
-
И на двамата препатили вече,им препоръчвам да сменят веднага сервиза.................тези коли страдат от алтернатор,но не толкова често............Масата на мотора се мери много лесно,първо мериш акумулатора с мултицед,после местиш чераната сонда на мотора и ако има разлика във волтажа,значи мотора има проблем с масата..........Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:И на двамата препатили вече,им препоръчвам да сменят веднага сервиза.................тези коли страдат от алтернатор,но не толкова често............Масата на мотора се мери много лесно,първо мериш акумулатора с мултицед,после местиш чераната сонда на мотора и ако има разлика във волтажа,значи мотора има проблем с масата..........
Коментар
-
Вчера ми върнаха колата и се оказа, че алтернатора дето са ми го сменили преди време е глътнал вода, не знам как и е изгоряла намотка там. Така че заключението им беше, че трябва да си купя кора за под двигателя ама мен това ме притеснява понеже съм чувал, че Фиат разчитат доста на охлаждане от потоко въздух отдолу, за това не слагали кори. Аз като я взех нямаше кора ама това не е гаранция, че фабрично не идва с такава. Кажете да си купувам ли кора, за да не ми се пълни алтернатора с вода или това са глупости и да не се връзвам.
Коментар
-
skubby_doo написа:Май си прав kluchar,Ще трябва да сменя сервиза. Започна пак да ми скърца скапания ремък при палене. Уж са сменили ремъка, а ми заявиха, че обтегача е ОК и не са го сменили. Не знам какво да правя с тия така нар. МАЙСТОРИ.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар