Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за акумулатора свети при ниски обороти?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата за акумулатора свети при ниски обороти?

    Оня ден ми смениха ремъците - на динамото и ангренажа. Сичко беше екстра до днес сутринта. Пътувах Благоевград - София и като влязох в софия и почнаха задръстванията забелязах че на място, на тихи обороти ми примигва лампата за акумулатора. Помислих че някоя клема се е разхлабила. Откачих ги почистих ги и пак същото покарах още малко и пак на светофар на тихи обороти започна да свети постоянно лампата. Като дам газ и угасва нали, но на место си свети стабилно. Звъннах на майстора да го питам дали е сигурен че ми е стегнал ремъка на динамото а тои ми каза, че такава вероятност няма щото той сам се бил натягал. Помагайте ако имате идеи?
    S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

    #2
    Вземи да земериш колко зарежда на ниски обороти и колко на високи може да са четките
    Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
    BMW E46 2.0i 150 HP

    Коментар


      #3
      Еми закачих един мултицет на акумулатора и да ти кажа почти не се променяше като подавам газ :@ това какво трябва да значи?
      S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

      Коментар


        #4
        Най-вероятно си отиват четките на алтернатора. При Бравото не знам как е, на на Типото са в един блок с реле-регулатора.Но все пак замери колко ти е напрежението на празен ход.

        Коментар


          #5
          със сигурност са четките имах го същият проблем
          Fiat Punto SX 90
          Toyota Celica ZZT231 1.8 VVTLi T Sport

          Коментар


            #6
            11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?
            S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

            Коментар


              #7
              специално при мен на Пунтото е на много гадно место и доста зор брах докато го сваля, при теб нямам представа как е
              Fiat Punto SX 90
              Toyota Celica ZZT231 1.8 VVTLi T Sport

              Коментар


                #8
                D_o_C_t_o_R_a написа:
                11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?
                Много е малко да не казвам, че не зарежда на 1.8 е много трудно на 1.6 е много по лесно това знам
                Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                BMW E46 2.0i 150 HP

                Коментар


                  #9
                  D_o_C_t_o_R_a написа:
                  11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?
                  сменяй четки трябва да дава от 14 в до 14.50 в

                  Коментар


                    #10
                    fiat-zastava написа:
                    D_o_C_t_o_R_a написа:
                    11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?
                    сменяй четки трябва да дава от 14 в до 14.50 в
                    Еееее не чак 14.5V де По учебници е 13.8-14.2 диапазона. Иначе казано над 14в. и си ок. Добре ще е да е само от четките
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #11
                      Динамото....се сваля гадно...и то доста Сваляш дясната полуоска, разкачаш го от двигателя и го спускаш вертикално между торпедната стена и двигателя, като го изваждаш от предварително направеното място (от стеблото на полуоската - нали затова я свалихме в началото). Ремонтираш и всичко по обратния ред
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #12
                        `

                        Ако успееш от легнало положение да развиеш само четкодържателя с релето заедно......
                        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                        Коментар


                          #13
                          Сложно ми се струва за моите възможности. Ще се кара на маистор и това е $$$
                          S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                          Коментар


                            #14
                            а възможно ли е да е релето в алтернатора ? щото един майстор ми каза че може да е то и ще трябва ново динамо ?
                            S buRzo BravO DiGaM 120 i DurPam Ru4nA )

                            Коментар


                              #15
                              Преди всичко,опитайте да натегните ремъка на генератора.

                              Коментар

                              Working...
                              X