Оня ден ми смениха ремъците - на динамото и ангренажа. Сичко беше екстра до днес сутринта. Пътувах Благоевград - София и като влязох в софия и почнаха задръстванията забелязах че на място, на тихи обороти ми примигва лампата за акумулатора. Помислих че някоя клема се е разхлабила. Откачих ги почистих ги и пак същото покарах още малко и пак на светофар на тихи обороти започна да свети постоянно лампата. Като дам газ и угасва нали, но на место си свети стабилно. Звъннах на майстора да го питам дали е сигурен че ми е стегнал ремъка на динамото а тои ми каза, че такава вероятност няма щото той сам се бил натягал. Помагайте ако имате идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за акумулатора свети при ниски обороти?
Collapse
X
-
D_o_C_t_o_R_a написа:11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
BMW E46 2.0i 150 HP
Коментар
-
fiat-zastava написа:D_o_C_t_o_R_a написа:11.83-11.90 на празен ход ми варираше като мерих. А иначе трудно ли се сваля динамото? че аз като гледам май ми се пада зад двигатела?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Динамото....се сваля гадно...и то доста Сваляш дясната полуоска, разкачаш го от двигателя и го спускаш вертикално между торпедната стена и двигателя, като го изваждаш от предварително направеното място (от стеблото на полуоската - нали затова я свалихме в началото). Ремонтираш и всичко по обратния ред== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар