Днес бях на стенд (Бош 520) за диагностика понеже ми просветва лампичка на инжекциона при продължителна работа на двигателя в диапозона 2000-3000 оборота. Стендът отчете "непозната грешка 2330" - вероятни причини неизправност в компютъра. Следвайки описаната процедура по изчистване на грешките, изваждане на захранващия куплунг на ЕКУ за определено време, в крайна сметка грешката се появява отново след пробег от няколко километра. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и да го е решил без да сменя ЕКУ-то?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на ECU
Collapse
X
-
Да, така е, аз просто не обясних, че след изключването на ЕКУ-то за около 20мин, и след това при включване грешката си стоеше. Тогава механика я изтри и направих "пробно пътуване" от няколко колометра. За съжаление грешката се появи отново. Аз също имам усещането, че едва ли компютъра е за смяна, защо съм писал софтуер на асемблер и също ми се е налагало при обработка на грешки да извеждам някакво съобщение от подобен род, което е вярно за част от случаите. За всеки случай съм решил да замеря налягането на бензиновата помпа! Бях писал на форума, че колата сутрин пали след 5-6 сек. въртене на стартера.Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Споделих за проблема с грешката касаеща смяна на компютъра в един сервиз и според тях тестерите на Бош не са много обективни на италианските автомобили с ЕКУ-та на Hitachi и Magneti-Marelli (каквото е на моята Брава). Според тях най-вероятно колата е с "коригиран" километраж е възможно да я има подобна грешка и в този случай лечението е намиране на кола от същия вид с аналогично ECU и копиране на EPROM. Аз лично съм на друго мнение, но ако някой иам желанието да коментира случая е по-добре да не го подвеждам!Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
вече пали без проблем
Случайно дадох на контакт и изключих алармата, на не стартирах двигателя веднага след угасването на лампичката на инжектора, а 5-6 сек след това. Запали като "пушка". Пробвах няколко пъти за да се убедя, че не е станало случайно и всеки път колата палеше без проблем. Сега умувам дали не е от алармата, която блокира управлението на инжекторите.Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар