Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за свързване на кабели?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за свързване на кабели?

    Колеги тези дни ще си слагам един модул за постепенно гаснене на плафона. Скоро мисля да се сдобия и със аларма и модули за ел. стъкла. Всички тези неща ще ги наблъскам зад запалката (зад касетофона). Целта ми е сега при инсталирането на модула за плафона да си прекарам всички кабели които ще ми потрябват занапред, да ги хакна в една лустер клема и да ми е мирна главата при следващи бъдещи проекти. Та въпроса ми е от къде най-лесно да взема следните кабели:1. Постоянен плюс2. Плюс при контакт3. Аварийни4. Централно заключване (закл./откл.)5. Ключ на вратата за плафона6. Ел. стъкла - вдигане7. ПолуконтактЩе ми се "постоянния плюс" и "плюс при контакт" да ги хвана веднага след предпазителите със 1.5мм2 кабел. Другите няма значение. Масата мога да я хвана от много места, тя е ясна. Не съм ровил още по колата толкова обсотойно и ще съм благодарен ако някой сподели част от своя опит. Със сигурност ще ми спести доста време. Благодаря предварително.P.S. Пунто МК1[/img]
    Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

    #2
    Модула за плафона се слага при плафона но зависи от алармата понякога пускат фалшиви сигнали., за другите ти начинания съвет не мога да ти дам.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Модула ми за плафона се свързва и към централното заключване и към контактен ключ. Затова ще го сложа долу. Горе във плафона има само 3 кабела : постоянен +, от ключа на вратите и маса. Има и 4 кабела за часовника. Това е. Затова не ми върши работа горе. Пък и идеята ми друга.Все пак благодаря колега.
      Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

      Коментар


        #4
        Модула за плафона ако е оригинален се връзва някаде при бушоните поне при мен е така ако е кондензаторче от тея китайските се връзва на плафона на жицата която идва от вратите и на минуса макар че на кутийката пише че се връзва на копчето на вратата .Когато го вържеш на копчето ще работи от всички врати а мой авер го върза на вратата и работи само от тая врата на която е .
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          При мен нещата са малко по-сложни. Модула е по-сложен:Но както и да е малко се отплеснахме от темата....
          Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

          Коментар


            #6
            Да при теб нещата са по сложни защото е малко по оригинално. При отключване плафона ще светне и ще свети по продължително докато не завъртиш контактният. При заключване времето е много по малко................................ Всичките проводници където ти трябват се намират от ляво на волана.

            Коментар


              #7
              Всичките проводници където ти трябват се намират от ляво на волана.
              Къде по точно (ако знаеш де), щото от блока с предпазителите влизат и излизат около 10 букси.
              Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

              Коментар


                #8
                Защо ли си мисля че с един голям кондензатор можеш да заместиш Модула за постепенно гаснене на лампата.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  Аз си сложих два светодиода на плафона с два кондензатора по 10000 микрофарада и стана супер.Времето за гаснене е почти 45 секунди.Сега се каня да го закача към алармата да светва като я отключвам.Ама ме мързи в студа да го правя.

                  Коментар


                    #10
                    А ако имаш комфорт модул на стъклата и другият може да отпадне,ама там е с чалъм вече.Има много хитрини които с биха спестили малко парички.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги айде по малко спам по темта. Много се отплеснахме:
                      Та въпроса ми е от къде най-лесно да взема следните кабели: 1. Постоянен плюс 2. Плюс при контакт 3. Аварийни 4. Централно заключване (закл./откл.) 5. Ключ на вратата за плафона 6. Ел. стъкла - вдигане 7. Полуконтакт
                      Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

                      Коментар


                        #12
                        Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

                        Коментар


                          #13
                          Кабелите са намерени. Модула е инсталиран. Темата е приключена.
                          Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

                          Коментар


                            #14
                            Е така, без нищо ? Без да кажеш поне постоянен плюс откъде си взел!? Искаш помощ, а не даваш помощ, похвално, колега.

                            Коментар


                              #15
                              Е така, без нищо ? Без да кажеш поне постоянен плюс откъде си взел!? Искаш помощ, а не даваш помощ, похвално, колега.
                              Извинявам се колега, но не получих особена помощ. Не че кой знае каква философия е ама можеше да се спести малко време, вместо да се спами в темата.Както и да е:Постоянен + си взех директно от акумулатора с един предпазител 10А.Масата от един болт в ляво от блока с предпазителите.Централно (lock, unlock) от клемореда на шофьорската врата. Сигурно и за стъклата кабелите са там. Тях не ги търсих.А + на контакт взех от захранването на задната чистачка (просто беше първия кабел на който попаднах)За всеки случай съм си пуснал масата и +12V по-дебели, за да не се притеснявам ако слагам някакви други работи занапред.
                              Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

                              Коментар

                              Working...
                              X