Здравейте колеги! Имам следния проблем:Колата е фиат улис 2,0 бензин 1999г производство, имам я от една седмица и имам малко ядове с нея сутрин пали нормално, след около 5-10 до 15 минути работа на чистачки, вентилатор на парнотои нагревател на стъклото колата отказва да пали, чува се само едно прещракване на реле осветлението на бутоните на ел. стъклата и часовника примигво/ то си примигва и когато пали/ и дотам. Нито се чува да прищрака стартрера нито се вижда реакция по плафоните. Та въпросът ми е имали някаква защита самия автомобил при ниско напрежение на акумулатора, тъй като той явно е за смяна, но се надявам да ме изкара това лято . Пропуснах да кажа, че колата е "Швейцарка"Предварително благодаря за помощта. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със стартера на улис 2,0 бензин
Collapse
X
-
не съм чул която и да е кола да има такава защита, съмнявам се улиса да е изключение. колко "нормално" зарежда/волта/? как си го мерил- при натоварване от всички консулатори или? принципно няма никаква логика акумулатора ти да има ток да развърти мотора, маслото му тежи, всичко се е свило, да го запали и след 10 мин зареждане от алтернатора вместо да е възбуден, то той да падне. За мен единствената причина е незареждащ алтернатор, освен ако проблема всъщност не е свързан с описанит е от теб симптоми и примерно стартера прави проблем /вътре в бубинкта има 1 пластина, която лепи на 2 медни контакта и ако съпротивлението е голямо не успява да дръпне бендика и съответно да завърти стартера/.... просто това с 10-15 мин да е някаква случайност....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:не съм чул която и да е кола да има такава защита, съмнявам се улиса да е изключение. колко "нормално" зарежда/волта/? как си го мерил- при натоварване от всички консулатори или? принципно няма никаква логика акумулатора ти да има ток да развърти мотора, маслото му тежи, всичко се е свило, да го запали и след 10 мин зареждане от алтернатора вместо да е възбуден, то той да падне. За мен единствената причина е незареждащ алтернатор, освен ако проблема всъщност не е свързан с описанит е от теб симптоми и примерно стартера прави проблем /вътре в бубинкта има 1 пластина, която лепи на 2 медни контакта и ако съпротивлението е голямо не успява да дръпне бендика и съответно да завърти стартера/.... просто това с 10-15 мин да е някаква случайност....
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
Коментар
-
Re: кола
a_ra написа:kluchar написа:провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
Коментар
-
Re: кола
a_ra написа:a_ra написа:kluchar написа:провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти лиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: кола
pakumba написа:a_ra написа:a_ra написа:kluchar написа:провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар