Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със стартера на улис 2,0 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем със стартера на улис 2,0 бензин

    Здравейте колеги! Имам следния проблем:Колата е фиат улис 2,0 бензин 1999г производство, имам я от една седмица и имам малко ядове с нея сутрин пали нормално, след около 5-10 до 15 минути работа на чистачки, вентилатор на парнотои нагревател на стъклото колата отказва да пали, чува се само едно прещракване на реле осветлението на бутоните на ел. стъклата и часовника примигво/ то си примигва и когато пали/ и дотам. Нито се чува да прищрака стартрера нито се вижда реакция по плафоните. Та въпросът ми е имали някаква защита самия автомобил при ниско напрежение на акумулатора, тъй като той явно е за смяна, но се надявам да ме изкара това лято . Пропуснах да кажа, че колата е "Швейцарка"Предварително благодаря за помощта. :D

    #2
    а зарежда ли алтернатора, това е първото, което трябва да се направи. а ако не е след 5-10 мин, а след час как се държи?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      а зарежда ли алтернатора, това е първото, което трябва да се направи. а ако не е след 5-10 мин, а след час как се държи?
      зарежда съвсем нормално. След около 30- 40 минути каране и при свален акумулатор от зарядното няма проблеми.Затова си мисля, че има някаква защита.

      Коментар


        #4
        не съм чул която и да е кола да има такава защита, съмнявам се улиса да е изключение. колко "нормално" зарежда/волта/? как си го мерил- при натоварване от всички консулатори или? принципно няма никаква логика акумулатора ти да има ток да развърти мотора, маслото му тежи, всичко се е свило, да го запали и след 10 мин зареждане от алтернатора вместо да е възбуден, то той да падне. За мен единствената причина е незареждащ алтернатор, освен ако проблема всъщност не е свързан с описанит е от теб симптоми и примерно стартера прави проблем /вътре в бубинкта има 1 пластина, която лепи на 2 медни контакта и ако съпротивлението е голямо не успява да дръпне бендика и съответно да завърти стартера/.... просто това с 10-15 мин да е някаква случайност....
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          не съм чул която и да е кола да има такава защита, съмнявам се улиса да е изключение. колко "нормално" зарежда/волта/? как си го мерил- при натоварване от всички консулатори или? принципно няма никаква логика акумулатора ти да има ток да развърти мотора, маслото му тежи, всичко се е свило, да го запали и след 10 мин зареждане от алтернатора вместо да е възбуден, то той да падне. За мен единствената причина е незареждащ алтернатор, освен ако проблема всъщност не е свързан с описанит е от теб симптоми и примерно стартера прави проблем /вътре в бубинкта има 1 пластина, която лепи на 2 медни контакта и ако съпротивлението е голямо не успява да дръпне бендика и съответно да завърти стартера/.... просто това с 10-15 мин да е някаква случайност....
          Тази сутрив след 12 часово зареждане на акумулатора направих пак проба и нямаше никакъв проблем. Запали си съвсем нормално и след угасяне на няколко пъти се повтори същото безпроблемно палене. Загатката е пълна.

          Коментар


            #6
            кола

            провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
              Тази сутрин върти без проблем, но иначе когато ми прави номерата не се чува дори и прищракване от страна на стартера.

              Коментар


                #8
                Re: кола

                a_ra написа:
                kluchar написа:
                провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
                Тази сутрин върти без проблем, но иначе когато ми прави номерата не се чува дори и прищракване от страна на стартера.
                Такааа вече е ясно, че проблема е в стартера. днес след поредното отказване почуках по стартера с едно гаечно ключе 10 и след това завъртя. А сега казвайте какво може да е. И ако някой знае как да стигна до стартера, защото се навира точно под всмукателните колектори, а явно без сваляне няма да се разминем.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  има 2 вероятности или кабелите към него правят проблем или самия стартер -втулки ,четки за 1 вото не ти трябвада го сваляш а д.само да стигнеш до кабелите а ма за второто трябва да го свалиш имаше някъде във Форума MANUAL за модела виж там би трябвало да има снимки
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    a_ra написа:
                    a_ra написа:
                    kluchar написа:
                    провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
                    Тази сутрин върти без проблем, но иначе когато ми прави номерата не се чува дори и прищракване от страна на стартера.
                    Такааа вече е ясно, че проблема е в стартера. днес след поредното отказване почуках по стартера с едно гаечно ключе 10 и след това завъртя. А сега казвайте какво може да е. И ако някой знае как да стигна до стартера, защото се навира точно под всмукателните колектори, а явно без сваляне няма да се разминем.
                    прочети пак едно от горните ми мнения и ще намериш отговор на въпроса си какъв му е точно проблема на стартера . а как се сваля хабер си нямам
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      pakumba написа:
                      a_ra написа:
                      a_ra написа:
                      kluchar написа:
                      провери дебелите кабели към акумалатора +и- масата е дабре хваната за купето стартера малката букса и голямата /с болта / дали са хубаво гванати също така и главните бушони при двигатела и вътре в купето а иначе стартера върти ли
                      Тази сутрин върти без проблем, но иначе когато ми прави номерата не се чува дори и прищракване от страна на стартера.
                      Такааа вече е ясно, че проблема е в стартера. днес след поредното отказване почуках по стартера с едно гаечно ключе 10 и след това завъртя. А сега казвайте какво може да е. И ако някой знае как да стигна до стартера, защото се навира точно под всмукателните колектори, а явно без сваляне няма да се разминем.
                      прочети пак едно от горните ми мнения и ще намериш отговор на въпроса си какъв му е точно проблема на стартера . а как се сваля хабер си нямам
                      Ок много благодаря за помощта.

                      Коментар

                      Working...
                      X