Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели за колони на вратите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    та като сте повдигнали темата... я кажете колко ще ми струва да се прекарат кабели за колони отзад тъй като на моето браво италянците са си го спестили а и също така да се пуснат кабели за усилвател с всичките му там екстри, кабели , бушони, ако се налага някви филтри..решил съм да си взимам другидет нова мп3 за колицата и ме интересува за каква цифра става дума, ако не е мн скъпо предпочитам да го направи специалист, не че сам няма да мога но ако има проблем после да има на кои да се сърдя и псувам :P (базик)та кажете оферти. колата е фиат браво 1.9ТД 100к края на 99г но това на дали има значение
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #17
      Anaboliy написа:
      та като сте повдигнали темата... я кажете колко ще ми струва да се прекарат кабели за колони отзад тъй като на моето браво италянците са си го спестили а и също така да се пуснат кабели за усилвател с всичките му там екстри, кабели , бушони, ако се налага някви филтри..решил съм да си взимам другидет нова мп3 за колицата и ме интересува за каква цифра става дума, ако не е мн скъпо предпочитам да го направи специалист, не че сам няма да мога но ако има проблем после да има на кои да се сърдя и псувам :P (базик)та кажете оферти. колата е фиат браво 1.9ТД 100к края на 99г но това на дали има значение
      за 10лв.http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=c2...&Map32_28.y=28
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #18
        ммммм

        цени в Бургас:1 - монтаж диск - 10 лв.2 - монтаж колони - при готови отвори- 10 лв. - с рязане на кора - 15 лв. - с рязане на ламарина - 20 лв.3 - окабеляване предни - 4 лв.4 - окабеляване задни -8 лв.5 - монтаж на стапало - 20 лв.(в цената влиза и окабеляването за стъпалото)ако не6то има проблем с инсталация сваляне на кори и др. се запла6та допълнително като това плащане не е повече от максимум 10-30 лв.Така че монтаж на CD тонколони предни и задни и окабеляване и монтаж на стъпало на браво = около 60 лв.Добре е ко :D нали?
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #19
          Относително е... зависи за какво стъпало иде реч. Според мощноста е и дебелината на кабела. По няколко квадрата сечение кабели се слагат и не са хич евтини! Зависи къде ще го монтираш. От там мериш до акумулатора колко е и спи правиш сметка. Отделно се слага и специфичен бушон на акумулатора.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            На мен само силовите кабели и предпазителя ви струваха към 30 лв. Пък докато изкарам плюсовия кабел от купето към двигателя без да дупча допълнителен отвор ми се ........ /да не пиша глупости сега /

            Коментар


              #21
              Бе аз, вече веднъж опъвах кабел от акумолатора до отзад до багажника, дори прекарвах и сигнал от касетофона до багажника, но искам да ги заменя с по-истински, да не ми правят проблем кабелите
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #22
                mmmm

                Момчета аз ви написах цени за монтаж(труд). А що се отнася за консумативите се дават още пари като кабелите за стъпало са 35 лв. комплект(силов кабел, чинч, бушон, клемички.) Монтажа на стъпало независимо къде и как се слага и докъде се опъват кабелите е 20 лв. почти на всички коли се опъва лесни инсталация за стъпало(изключение правят някои Пежа и Рена. И на тея коли не, че не става ами излиза малко по-солено :D Общо взето цените за монтаж на музика са си нормални даже да не кажа и евтини. Я си представете в Германия колко взимат за такива работи а? И тука ще стане така, че бързайте докато е време :D
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #23
                  stenli написа:
                  На мен само силовите кабели и предпазителя ви струваха към 30 лв. Пък докато изкарам плюсовия кабел от купето към двигателя без да дупча допълнителен отвор ми се ........ /да не пиша глупости сега /
                  И аз имах тия неволи преди 2 години Силовия го пуснах над педалите, там намерих някаква пролука, абе после ме боля 2 дни главата, щот все си наведен, гадна работа. А и ръцете си изподрах, а и счупих без да искам пластмаската на прага Уж да ми излезе без пари, пък останах с издрани ръце и доста съсипано време

                  Коментар


                    #24
                    Аз пуснах силовия кабел през гумения тампон на оригиналната инсталация масата на стъпалото я хванах за колонката където са хванати всички маси на инсталацията в купето, а днес успешно пуснах кабел за колони в вратата през гумен маншон и букса на инсталацията сложих и по две 4" говорителчета /трудно ми е да ги нарека баси/, че то само с тия пищялки в арматурното табло за никъде

                    Коментар


                      #25
                      аз имам един малък проблем..имам CD, само че като го усиля повече от 23 - 24 и започва заедно с баса да примигва..някой може ли да ми каже тва от какво се получава..според мен кабела от CD-то до акумолатора е тънък..и неможе достатъчно да го захрани..аз доколкото знам на почти всички по-нови коли оригиналните кабели от касетофона до акумолатора са тънки.

                      Коментар


                        #26
                        fiat_16v написа:
                        аз имам един малък проблем..имам CD, само че като го усиля повече от 23 - 24 и започва заедно с баса да примигва..някой може ли да ми каже тва от какво се получава..според мен кабела от CD-то до акумолатора е тънък..и неможе достатъчно да го захрани..аз доколкото знам на почти всички по-нови коли оригиналните кабели от касетофона до акумолатора са тънки.
                        Отговорил си си на въпроса
                        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                        Коментар


                          #27
                          задно окабеляване

                          Колеги....изчетох разни неща изфорума , ама никъде не открих инфо за моя проблем, тааа...Днес сам си изрязах корите на Бравата и поставих колни (елипси) пуснах кабели до CD, само да пробвам дали всичко е наред със звука, но пробелема е следния...как да прекарам кабелите, има ли възможност да не прекарвам кабела чак до касетофона отпред, а те се свържат някъде, т.е. дали стандартно няма прекарани кабели и само да си запоя новите жици...
                          Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                          Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                          Коментар


                            #28
                            Нови жици.Според мен е най-удобно от кората като ги пуснеш; отстрани покрай седалката; след това под пластмасовите прагчета отвътре. Дори не е необходимо да ги развиваш - могат да се напъхат. И ако ги прекарваш откъм шофиорската страна направо могат да ти излязат до таблото с бушоните и ако имаш и усилвател слагаш предпазителя направо там. От там нататък - разглобяване на централната конзола
                            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                            Коментар


                              #29
                              Колега, първо благодаря за съвета само, че не разбрах нещо. Извини ме за тъпите въпроси, но на кое викаш централна конзола и второ, кабелите за преднитре колони, пак ли отиват до таблото с бушоните, което се намира от ляво под волана(по-скоро встарни от него). И другия ми въпрос е как да прекарам кабелите за задните колони в касетофона.
                              Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                              Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                              Коментар


                                #30
                                Централна конзоло обикновено наричаме средната част на арматурното табло. За да прекараш нови кабели ще е необходимо да го свалиш. Има теми по въпроса; и аз съм я свалял не е голяма философия; използвай търсачката.Аз прекарвах кабели за друго по този път но като се замисля е най-удачен. Колегите може да дадът и по добро решение. На практика няма значение от коя страна ще ги прекараш. За кабелите на колоните на вратите не съм сигурен точно от къде минават, но за тях може да използваш стандартното окабеляване Ако има неясноти - питай.Успех.
                                Прикачени файлове
                                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                                Коментар

                                Working...
                                X