Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акумулатора не изгасва след изгасяне на колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на акумулатора не изгасва след изгасяне на колата

    Здравейте колеги. Извинявам се, ако се повтаря темата, но не намерих такава. Проблема - ей сега преди малко като загасих колата и лампата на акумулатора остана да свети.Като дадох на контакт, светнаха всички лампи нормално ( code, ръчната и инжекторната), но пък тая на акумулатора изгасна. Изключих от контакт, тя пак светна. Така 2-3 пъти, накрая и теглих една майна, заключих колата и тя взе, че изгасна. Върнах се в колата, дадох 2-3 пъти на контакт, запалих колата - всичко нормално. И сега се чудя какво и е станало на тъз кошница... Някой има ли идеи?
    Браво 1.6 16v 1996
    Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

    #2
    колега аз имах такъв проблем който се се появява само в мокро време , и се установи че нещо си се мокрило и затова свети така лампата и като изсъхне се оправя не 2-3 пъти съм оставял колата с така светнала лампа
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    Коментар


      #3
      пресягаш се и развиваш гайката на кабела на алтернатора, махаш и тънкия кабел, който е за лампата. почистваш, пръскаш с нещо хубаво, наместваш маншончетата, които пазят и си караш. все пак вземи премери дали зарежда алтернатора, че да не те остави някъде
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        да наистина провери да ли всичко си е нормално аз всичко си замерих и си беше в нормите !
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги. Ще ги проверя тия неща.
          Браво 1.6 16v 1996
          Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

          Коментар


            #6
            Най вероятно е тръгнал релерегулатора. През лампата се подава + към релето. Когато загасиш явно релето нещо пробива и то подава + към лампата и вече от другата страна след нея през другите чарколяци се затваря веригата и затова светва. До колкото разбрах когато свети на изкл. контакт и подадеш контакт лампата не светва както е редно. Така е защото с два + няма как да свети.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Най вероятно е тръгнал релерегулатора. През лампата се подава + към релето. Когато загасиш явно релето нещо пробива и то подава + към лампата и вече от другата страна след нея през другите чарколяци се затваря веригата и затова светва. До колкото разбрах когато свети на изкл. контакт и подадеш контакт лампата не светва както е редно. Така е защото с два + няма как да свети.
              Tочно така колега. Като дам на контакт изгасва. Къде се намира този релерегулатор? И колко евентуално може да струва?
              Браво 1.6 16v 1996
              Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

              Коментар


                #8
                Намира се в алтернатора, може да струва 75.46 паунда. А може да струва и 50.58 паунда. (Бош/Марели)

                Коментар


                  #9
                  Ако е истински Бош/Марели цената може да е толкова, но тези безимените струват около 20лв.Преди когато бяха скъпи се правеха разни схемички и се извеждаше с проводници отвън както беше при жигулите :D

                  Коментар

                  Working...
                  X