Е аз имам и то точно с тея ламбета!!! Ето какво точно се случва: слагам лампичката на задните мигачи и като включа лостчето , започва да мига много бързо, все едно имам изгоряла крушка...!?Крушката е с 9 диотчета и нормален цокъл.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имате ли проблем с диодни крушки-нормален цокъл за мигачи?
Collapse
X
-
Имате ли проблем с диодни крушки-нормален цокъл за мигачи?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Да, според изисквания на директива 64382175607-цтъв8349дтв8ъ8 на ЕС (примерно) релето задължително следи товара, и при изгоряла лампа започва да мига учестено, като така ти подсказва че имаш изгоряла лампа. Ако да речем нормалния товар е 2*21, + 5 вата ( в калниците), = 47 вата, при по-малко от 40 (примерно) започва да мига учестено, все едно е изгоряла лампа. В смисъл - ако извадиш 21 вата - мига учестено, но ако извадиш 5 вата (калника) мига нормално. Диодната лампа е с много ниска консумация, да речем 2-3-4-5 вата максимум, и като сметнеш , става 21 + 5 + 2-3-4-5 = около 30 вата максиумум, което релето отчита като изгоряла лампа, и мига учестено. Егати обяснението ти праснах, ама мисля че се разбира.
Коментар
-
Аха...ми много добре сте го обяснили и двамата. Обаче има ли решение?Имайте предвид, че на самите лампи пише, че са 12v напрежение. Това реле как може да се излъже?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Волтовете са си едни и същи, ватовете са различни колега и от там произтича и проблема, т.е. по-ниската консумация релето ти я отчита като изгоряла крушка.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар