Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имате ли проблем с диодни крушки-нормален цокъл за мигачи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имате ли проблем с диодни крушки-нормален цокъл за мигачи?

    Е аз имам и то точно с тея ламбета!!! Ето какво точно се случва: слагам лампичката на задните мигачи и като включа лостчето , започва да мига много бързо, все едно имам изгоряла крушка...!?Крушката е с 9 диотчета и нормален цокъл.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Съпротивлението на диодите е различно (по-голямо, защото има последователно вързан резистор за ограничаване на тока) от това на обикновенната лампичка и релето се бърка
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #3
      Да, според изисквания на директива 64382175607-цтъв8349дтв8ъ8 на ЕС (примерно) релето задължително следи товара, и при изгоряла лампа започва да мига учестено, като така ти подсказва че имаш изгоряла лампа. Ако да речем нормалния товар е 2*21, + 5 вата ( в калниците), = 47 вата, при по-малко от 40 (примерно) започва да мига учестено, все едно е изгоряла лампа. В смисъл - ако извадиш 21 вата - мига учестено, но ако извадиш 5 вата (калника) мига нормално. Диодната лампа е с много ниска консумация, да речем 2-3-4-5 вата максимум, и като сметнеш , става 21 + 5 + 2-3-4-5 = около 30 вата максиумум, което релето отчита като изгоряла лампа, и мига учестено. Егати обяснението ти праснах, ама мисля че се разбира.

      Коментар


        #4
        Аха...ми много добре сте го обяснили и двамата. Обаче има ли решение?Имайте предвид, че на самите лампи пише, че са 12v напрежение. Това реле как може да се излъже?
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Волтовете са си едни и същи, ватовете са различни колега и от там произтича и проблема, т.е. по-ниската консумация релето ти я отчита като изгоряла крушка.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Има решение - друго реле, което не отчита консумация (май от някакви стари руски автомобили ставало), или поставяне на допълнително съпротивление на кабела на мигача, което да симулира наличието на лампа, което пък обезсмисля светодиодната лампа от гледна точка на ниската консумация.

            Коментар

            Working...
            X