Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за консумацията на аларма и акумулатор на дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за консумацията на аларма и акумулатор на дизел

    Нормално ли е аларма да консумира в режим на охрана 30 мА постоянно? Алармата е сатурн М5Имам един ситроен с двигател 2.1 TD. Сложих му акумулатор 55 Ah 460 А макс ток марка ZAP.Засега пали дори на студа с него. Интересува ме дали ще има някакви проблеми с него ? Двигателя като го върти не дава признаци дфа се мъчи много.наясно съм че за дизел трябва голям акумулатор, ама след като и с този пали на -7 може ли да го ползвам за временно
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    30мА са нищо.

    Коментар


      #3
      А по въпроса с акумулатора какво мислите?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        А по въпроса с акумулатора какво мислите?
        На първо време вероятно ще свърши работа, ако не е някой пътник... Иначе около 65Ah мисля, че е твоят акумулатор!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Консумация до около 60-80мА се води за нормална за един автомобил с изключени консуматори.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #6
            2000_16V написа:
            Консумация до около 60-80мА се води за нормална за един автомобил с изключени консуматори.
            При тази консумация ако не я карам колата 2-3 седмици няма ли да падне акумулатора?Бравото ми гълта при всичко изключено 3 мА ама то няма аларма.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              30 милиампера са нещо нормално за консумация. Дори и при 2-3 седмици без да я караш пак трябва да си запали щом акумолаторчето е ново, обаче поостарее ли малко ще вижда зор и то не от консумацията, а от това че е малък за двигателя.
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #8
                55 ампера акумулатор с консуматор от 60-80 мА би следвало да се разреди напълно за близо месец. Тази консумация е позволена при заверка на гаранционна карта на нов акумулатор с нужния ампераж за даден автомобил. (Поправете ме, ако греша!) Акумулаторите имат някакво минимално самозареждане и би трябвало, ако караш този автомобил поне 2 пъти в месеца да нямаш ядове. А и може проблема с консумацията да не е точно от алармата. Има някои модели на различни марки плеари, които имат консумация над 100 мА в режим на покой.
                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                -------------------------------------------------------------

                Коментар


                  #9
                  Вчера имах проблеми с алармата...задействала се и не щя да спре... За един час ми събори акумулатора на Делтата. Днес успях да я подкарам, след целонощно зареждане на акумулатора със зарядно, и с включена сирена като линейка я закарах на алармаджията. Засега само я откачи, а другата седмица ще я правим. Изглежда е влязла вода (минавах през една голяма локва) и нещо е станало.Та се заговорихме с него, и се оказа, че при включена сирена, алармата консумира 20 W, което прави 1.67 А... Т.е напълно зареден акумулатор (55 Аh) би се съборил до 0 за 32 часа...макар че като падне под 10 V‌ вече не го търси...Това при включена сирена, не в режим на тиха охрана.

                  Коментар


                    #10
                    2000_16V написа:
                    Тази консумация е позволена при заверка на гаранционна карта на нов акумулатор с нужния ампераж за даден автомобил. (Поправете ме, ако греша!)
                    Не казвам че грешиш, но акумулатори EXIDE, внасяни в България, не получават гаранция, при консумация по-висока от трийсет (30) милиампера. Мога да снимам гаранционната си карта, за по-достоверно. Лично, смятам че над 50 мА е твърде много, за какъвто и да е акумулатор, ако се кара предимно градско, по 3-4-5 км, 2-3 пъти на ден.

                    Коментар


                      #11
                      Пояснението си е съвсем на място. И според мен подобни консумации са големи за изгасен автомобил и съответните му консуматори, но с днешните електроники, които се добавят към оборудването явно границите се вдигат.
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар

                      Working...
                      X