Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на Фиат Пунто
Collapse
X
-
Re: Проблем с парното на Фиат Пунто
kistbam написа:Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: Проблем с парното на Фиат Пунто
Fiat_Punto11 написа:kistbam написа:Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
-
Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
kistbam написа:Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
kistbam написа:Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
там от оная врътка за обезвъдошаване опита ли ? Дето е на единия маркуч които отива в радиаторчето на купето. Налеи и повече вода , аз и сипвам над максимума ,чак до ръба ... на гърлото горе на радиатора ... ама ти пък може да си с разшитителен съд ма се пак налеи повече вода ... няма да ти навреди ... по добре ще включва реостата за вентилатора ... Но се пак непрекаляваи с водата остави лек аванас ...Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
кола
А перката на радятора включва ли на 2 те степени или не като е загрялапри мен с газова като запаля колата включа на газ като тръгна и след 300 метра почва да си духа както трябва а и зависи къде е изпарителя той заграва ли хубаво и там събира въздух и трябва да се обезвъздуши а ка то местиш врътката топло / студено тя наистина ли върти вътре жилото едва ли да е помпата и термостат провери го поне термостата се вади лесно
Коментар
-
А перката на радятора включва ли на 2 те степени или не като е загряла при мен с газова като запаля колата включа на газ като тръгна и след 300 метра почва да си духа както трябва а и зависи къде е изпарителя той заграва ли хубаво и там събира въздух и трябва да се обезвъздуши а ка то местиш врътката топло / студено тя наистина ли върти вътре жилото едва ли да е помпата и термостат провери го поне термостата се вади лесноFiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
кола
едвали да е помпа ако има нещо счупено ще тропа а по може да е обузвъздушаване зад двигатела има 2 маркуча там има врътка с дълга права отверка се върти като загрее колата от там трябва да излиза въздух -мехури после вода и се затваря / гледай да не се изгориш нещо/ а ELX не е ли с2 степени няма ли климатик датчика на радятора е с 3 кабела и има едно съпротивление до перката
Коментар
-
а по може да е обузвъздушаване зад двигатела има 2 маркуча там има врътка с дълга права отверка се върти като загрее колата от там трябва да излиза въздух -мехури после вода и се затваря / гледай да не се изгориш нещо/Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар