Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с динамо или акумулатор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с динамо или акумулатор ?

    В движение с 30-40 по заледените улици, светна лампата за акумулатора. След 100 метра спрях и при следващия опит за запалване, акумулатора беше згънал напълно и не въртеше! Тръгна с бутане, но ел усилването на волана не работеше(това незнам как му дойде да се прецака и то). Кое според ва прави проблеми динамото или акумулатора ? Фиат пунто дизелак 2001 е колата Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    След като запали,лампата на акумулатора спря да свети или още светеше?
    Fiat Punto Mk2 1.2 16V Sporting `00

    Коментар


      #3
      ел усилватела иска силен ток, предполагам че и алтернатора има пръст в цялата работа
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #4
        Jus7DoiT написа:
        След като запали,лампата на акумулатора спря да свети или още светеше?
        Светеше си.

        Коментар


          #5
          Зареди акумулатора, вземи един мултицет и ще си покаже дали проблема е в зареждането, хлабава, или окислена клема, или безвъзвратно заминал си акумулатор.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            При работещ двигател на клемите на акумулатора трябва да имаш около 13 до 14,5 волта.Ако е по-ниско,динамото не работи.Провери ремъка на динамото да не е хлабав или скъсан.

            Коментар


              #7
              Проблем с динамо или акумулатор

              Лесен начин за установяване на неизправност на алтернатор дори и без никакви уреди е : разхлабвате минусовата клема на акумулатора , запалвате двигателят /но не с кибрит/ качвате оборотите на мотора до ~ 1500 об. ,светвате фаровете на дълги светлини и нагревателят на задното стъкло за максимална консумация .След това изключвате минусувата клема на акумулатора и ако двигателя изгасне значи е алтернатор . А колегата е написал преди как се измева с уред . Успех .
              Fiat BRAVO 18 16V 1995

              Коментар


                #8
                Re: Проблем с динамо или акумулатор

                bmp написа:
                Лесен начин за установяване на неизправност на алтернатор дори и без никакви уреди е : разхлабвате минусовата клема на акумулатора , запалвате двигателят /но не с кибрит/ качвате оборотите на мотора до ~ 1500 об. ,светвате фаровете на дълги светлини и нагревателят на задното стъкло за максимална консумация .След това изключвате минусувата клема на акумулатора и ако двигателя изгасне значи е алтернатор . А колегата е написал преди как се измева с уред . Успех .
                Това не се прави НИКОГА на автомобили със ECU демек компютър!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Един познат го направи на Peugeot 205GTI и му изгоря цд-то и разни други работи Волтажа леееко скочи
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с динамо или акумулатор ?

                    nikitoo написа:
                    В движение с 30-40 по заледените улици, светна лампата за акумулатора. След 100 метра спрях и при следващия опит за запалване, акумулатора беше згънал напълно и не въртеше! Тръгна с бутане, но ел усилването на волана не работеше(това незнам как му дойде да се прецака и то). Кое според ва прави проблеми динамото или акумулатора ? Фиат пунто дизелак 2001 е колата
                    Проблем от акумулатор в резултат от алтернатор.Не ти се е прецакало елусилването.Липсва ти напрежение на акумулатора и от алтернатора за да го задвижи.Като отстраниш проблема ще се появи.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем с динамо или акумулатор ?

                      Щом символа Акомулатор ти свети на таблото , значи акомулатора не се зарежда ... тоест имаш проблем с алтернатора , и е непрепоръчтелно да се кара ,защо акомулатора почва да се разрежда и като свръши тока в него няма да запали или да върви. Пробелма може да е в четкатите на алтернатора (износени) разхлабен ремък , или Повредено реле за зареждане намире се в алтернатора .... все ще го сваляш.... Проблема ти е в алтернатора няма какво да мериш...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Колега @Fiat_Punto11 откъде си толкова сигурен, че силовият проводник до генератора е здрав, че веднага постави диагноза.

                        Коментар

                        Working...
                        X