Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на радардетектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на радардетектор

    Здравейте колеги,имам нужда от съвет.Наскоро си купих антирадар и захранването му както знаете е от запалката.Обаче мен ме дразни тоя кабел и се замислих да ли немога да взема 12V от друго място.Сетих се за плафона но там тока е постоянен и трябва да го спирам (антирадара) от самото копче.Затова се чудя от къде да го захраня така,че като огася колата да спира и той и съответно като запаля да се пуска и той.Ако имате идеи споделете.Колата е Брава 1.6 16V.

    #2
    антирадар

    колега моя го вързах за лампите по таблото в смисал там кадето ти свети за копчетата на парното хващаш го за една лампа и като си пуснеш габаритите тои си тръгва дано да съм помогнал
    FIAT BRAVA SX 1.6 16V

    Коментар


      #3
      Re: антирадар

      damqn_84 написа:
      колега моя го вързах за лампите по таблото в смисал там кадето ти свети за копчетата на парното хващаш го за една лампа и като си пуснеш габаритите тои си тръгва дано да съм помогнал
      Ок.ама искам да е около огледалото за обратно виждане защото там съм закрепил радара.И няма смесъл да ползвам радара заедно с габаритите.Все пак благодаря.

      Коментар


        #4
        Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          #5
          Pecho написа:
          Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
          Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.

          Коментар


            #6
            sasho_35 написа:
            Pecho написа:
            Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
            Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.
            Колега, забележката е уместна! Разликата е от Трабант до Мерцедес. Иначе нищо не ти пречи да си пуснеш кабел под таблото, под пластмасите до дясната врата, "тавана" и си готов. Другият начин е да си го включваш и изключваш. Мен лично ме дразни да пищи постоянно в града (ясно е, че може да се намали звукът). За извън града може да е постоянно влючен. Където карам, всичко знам.
            NOW: ???
            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

            Коментар


              #7
              Правим си забележки, колега, защото утре като тръгне някой да търси информация по същия въпрос, може и да не я намери (все пак става дума за две съвсем различни устройства!). Между другото, ако беше ползвал търсачката, сигурно щеше да откриеш идеи по въпроса. Например, да си пуснеш кабел от контактния ключ, да вземеш такъв плюс от буксата на аудиото и пр.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=479887#479887
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #8
                svetkos_ написа:
                sasho_35 написа:
                Pecho написа:
                Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
                Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.
                Колега, забележката е уместна! Разликата е от Трабант до Мерцедес. Иначе нищо не ти пречи да си пуснеш кабел под таблото, под пластмасите до дясната врата, "тавана" и си готов. Другият начин е да си го включваш и изключваш. Мен лично ме дразни да пищи постоянно в града (ясно е, че може да се намали звукът). За извън града може да е постоянно влючен. Където карам, всичко знам.
                Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.

                Коментар


                  #9
                  sasho_35 написа:
                  Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.
                  Май не си изчел линковете постнати от Pecho... В плафона има и снопове кабели от, които може да се вземе +12 само при конкакт.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    sasho_35 написа:
                    Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.
                    Май не си изчел линковете постнати от Pecho... В плафона има и снопове кабели от, които може да се вземе +12 само при конкакт.
                    Колега ако бях намерил снопове с кабели нямаше и да питам,явно при мен няма.

                    Коментар


                      #11
                      моя го вързах към запалкатакабела на антирадара минава зад таблото и там е захранен от запалкатакато дам на контакт и той има захранване
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #12
                        Проблема е решен намерих плюс само когато има контакт.

                        Коментар


                          #13
                          sasho_35 написа:
                          Проблема е решен намерих плюс само когато има контакт.
                          Къде?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            sasho_35 написа:
                            Проблема е решен намерих плюс само когато има контакт.
                            Къде?
                            Пуснах кабел до таблото с бушоните,който прокарах през страничната колонка и тавана до огледалото за обратно виждане-там ми е радара.Стана чудесно.

                            Коментар


                              #15
                              Аз моя радар датектор го захранвам като си изкарах кабел от таблото.Кабела е след бушона за моторчето за парното и си сложих още един предпазител защото на практика правя още един токов кръг след ключалката.Най-културно и обратимо става като просто завиеш кабела за едното краче на предпазителя и го пъхнеш (предпазителя). Така направих аз и нямам проблеми.Като бъдещ електро инженер не съм привърженик на рязането на кабели из колата и взимането на ток от където ти падне при подобни маломощни инсталации.
                              _/''''''''''''''''''''''''\_
                              //---------------\\
                              [( )== //// ==( )]
                              |_|'------------'|_| ....Punto

                              Коментар

                              Working...
                              X