Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за компютърът?
Collapse
X
-
Mazgarev написа:Vladim написа:Порових се малко из схемите и се поправям. Не на всички брави и бравовци ECU-то е в купето, като при мен. С червено съм оградил изключенията при които компютъра е в двигателното отделение.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Mazgarev написа:Vladim написа:Порових се малко из схемите и се поправям. Не на всички брави и бравовци ECU-то е в купето, като при мен. С червено съм оградил изключенията при които компютъра е в двигателното отделение.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Преди доста време едни майстори тенекеджии на едно Деу Рейсър бяха само обърнали ЕКУ то наобратно с щепсела нагоре /блока се намира от дясно в купето до калника/ след няма и 3-4 месеца от това ЕКУ нищо не ставаше малкото вода която е влизала през незапълнени фуги беше довела до корозия на конекторите след правилния монтаж на ново ЕКУ проблеми вече нямаше. Извода е че нищо случайно няма в избора на място и позиция на блока и всякакви екзперименти може да доведат само до едно - излишни разходи и проблеми
Коментар
-
ECU
АЗ месля че не трябва да се изолира ECU , защото ако трябваше щеше да е изолирано . На Punto 1.2 95г. се намира отляво на мотора и когато го мият с пароструика нищо му няма /поне за сега , винаги веднага си пали/.Е ако има някой проблем с кабелите то и да го изолира няма да има много значение .Просто трябва да се отремонтира. На ситроена ZX 1.4 е в кутия до акумолатора ,на Форда ми е също в кутия .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар