Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз! Според вас каква е причината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
Collapse
X
-
Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Re: Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
bmahob написа:Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз! Според вас каква е причината
-
не саPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колатаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колата>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:.При палене , стартера прекъсва почти навсякаде захранването където не е нужно,освн за запалване и после го възтановява...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
Коментар
-
Възможно е някоя клетка на акумулатора да се опитва да прекъсне. Отиди в някой сервиз за акумулатори да го премерят при товар.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
pr_00f написа:...Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 вFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Да разгледаме един средностатистически контактен ключ: (снимка)Ако отляво надясно номерираме квадратите с номера 1-4, и разгледаме квадрат номер 3 (посочен с червена стрелка), ще видим че когато ключът е на позиция СТАРТЕР (червените точици), в този момент веригата в този сектор прекъсва. От там минават фарове, стъкла, вентилация.... Зелените точици показват позиция КОНТАКТ.В квадрат номер 1 (зелена стрелка) веригата НЕ прекъсва, когато сме на стартер. През тази верига са захранени габарити (чрез тях и фарове за мъгла), и разни други неща, които не гаснат при СТАРТЕР. В квадрат номер 2 (другата зелена стрелка) е свързването на ЕКУ и физическия СТАРТЕР.В номер 4 е специфичното свързване на габаритите, за да работят и без контакт.
Коментар
-
pr_00f написа:Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
Коментар
-
Въпроса е обаче че вчера 2-3 пъти угасна при завъртане на стартера и угасване , а днес и от снощи вече всичко е ОК .Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар