Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?

    Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз! Според вас каква е причината
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Re: Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?

    bmahob написа:
    Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз! Според вас каква е причината
    окислени клеми на акомулатора
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      не са
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        А дали са стегнати клемите?
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колата
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            bmahob написа:
            Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колата
            .При палене , стартера прекъсва почти навсякаде захранването където не е нужно,освн за запалване и после го възтановява , впрочем аз съм с чисто нов акомулатор трябва да пробвам.И да потвърдя дали е така.Но попринцип е така и един колега искаше дирекно да пали на газ, но точно поради този факт се чудеше от къде да хване + за газовия клапан, задане му спира захранването при пускане на стартертера.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Fiat_Punto11 написа:
              .При палене , стартера прекъсва почти навсякаде захранването където не е нужно,освн за запалване и после го възтановява...
              Няма такъв филм! Просто при завъртане на стартера напрежението в акумулатора пада с няколко волта и затова повечето консуматори прекъсват!Относно колегата и проблема му също бих посъветвал да провери клемите. Попадал съм на кола чийто клеми бяха идеално почистени и пак имаше подобни проблеми. Ту имаше ток, ту нямаше... в крайна сметка се оказа, че има малък луфт между жицата и клемата. А за всеки случай е добре да се премери напрежението на акумулатора и при запален мотор също!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #9
                  Възможно е някоя клетка на акумулатора да се опитва да прекъсне. Отиди в някой сервиз за акумулатори да го премерят при товар.
                  Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                  Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                  -------------------------------------------------------------

                  Коментар


                    #10
                    pr_00f написа:
                    ...Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
                    Мислиш ли, че за 15 години шофиране нямам наблюдения над автомобилите? Фаровете не гаснат, а светят много слабо при завъртане на стартера. Да не говорим, че гледайки много пъти схемите на инсталацията не съм попадал на прекъсващи релета! Да не водим излишни спорове, въпросът е коментиран и друг път.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Да разгледаме един средностатистически контактен ключ: (снимка)Ако отляво надясно номерираме квадратите с номера 1-4, и разгледаме квадрат номер 3 (посочен с червена стрелка), ще видим че когато ключът е на позиция СТАРТЕР (червените точици), в този момент веригата в този сектор прекъсва. От там минават фарове, стъкла, вентилация.... Зелените точици показват позиция КОНТАКТ.В квадрат номер 1 (зелена стрелка) веригата НЕ прекъсва, когато сме на стартер. През тази верига са захранени габарити (чрез тях и фарове за мъгла), и разни други неща, които не гаснат при СТАРТЕР. В квадрат номер 2 (другата зелена стрелка) е свързването на ЕКУ и физическия СТАРТЕР.В номер 4 е специфичното свързване на габаритите, за да работят и без контакт.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Не знам на либрата какво точно се прекъсва, но това намерих в книжката на потребителя:Ако трябва да се разровя из документацията , но Оги го показа нагледно със схемата на ключалката ( клемореда)
                        Прикачени файлове
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #13
                          pr_00f написа:
                          Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
                          Вярно е това че изгасват всички консуматори!! Малко преди да завърти ми изгасва всичко ,като врътна до край ключа си пали и така..... Относно до касетофона само той е вързан директно към акумулатора...!! Предишния ми беше скапан и като палех ми изгасваше за 3-4 сек и пак се вкл... С новия нямам такива проблеми

                          Коментар


                            #14
                            Въпроса е обаче че вчера 2-3 пъти угасна при завъртане на стартера и угасване , а днес и от снощи вече всичко е ОК .
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              А да си минавал през по-големи локви ?

                              Коментар

                              Working...
                              X