Извинявайте ако повтарям някоя тема,но нямах време да прегледам много затова написах нова.Въпроса ми е колко амперчаса трябва да е минимум и максимум акумолатора на Пунто 1.7 ТД.На един колега Браво-то му го сполетя голямо нещастие и мисля да му взема акумолатора,който е Bosch необслужваем и се чудя дали ще ми е ок за Пунто-то.И ще можем ли да го наместим.Неговото Браво е 1.2 99 г.Трябва да реша какво да правя до петък че тогава ще е интервенцията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв акумолатор да си купя за Punto 1.7 TD
Collapse
X
-
кола
тук пише зависи модела с климатик или без ама 48-50 Ач може и по голям ама стига да се помести че при мен не влиза както трябва http://www.punto.hit.bg/teh.html
-
За Пунто 1.7 TD акомулатора трябва да бъде не по-малък от 60 Ah, на моето съм сложил 80 Ah и се събира без проблем. Колкото е по-голям акомулатора толкова му е по-леко и би трябвало да изкара повече време. За това какъв най-голям акомулатор може да се сложи, зависи само от мястото където се слага.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Обикновено при закупуване на акумулатор, консултанта препоръчва закупуването на по-голям от този, който е даден по книжка на дадения автомобил. А в някои случаи дори предупреждават, че няма да заверят гаранцията, ако не е с препоръчания от тях ампераж. Това мен ме навежда на мисълта, че по-вероятно данните изписани върху продаваните в момента акумулатори не отговарят на 100% на истината и при закупуването на акумулатор трябва да се гледа максимално да запълва мястото за такъв в колата. И според мен акумулаторът за дизелче с такава кубатура трябва да е над 55-60 AH.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:Обикновено при закупуване на акумулатор, консултанта препоръчва закупуването на по-голям от този, който е даден по книжка на дадения автомобил. А в някои случаи дори предупреждават, че няма да заверят гаранцията, ако не е с препоръчания от тях ампераж. Това мен ме навежда на мисълта, че по-вероятно данните изписани върху продаваните в момента акумулатори не отговарят на 100% на истината и при закупуването на акумулатор трябва да се гледа максимално да запълва мястото за такъв в колата. И според мен акумулаторът за дизелче с такава кубатура трябва да е над 55-60 AH.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Сервизите не искат да заверяват гаранцията ако акумулатора е с по-малко амперчасове от заводски предписаното за определения вид двигател. За Пунто 1.7 TD предписанията са за 60 Ah. Също така е мит че генератора на автомобила не може да зареди по-голям акумулатор, има доста изписано по този въпрос.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:Сервизите не искат да заверяват гаранцията ако акумулатора е с по-малко амперчасове от заводски предписаното за определения вид двигател. За Пунто 1.7 TD предписанията са за 60 Ah. Също така е мит че генератора на автомобила не може да зареди по-голям акумулатор, има доста изписано по този въпрос.Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
SilenceR написа:TOKATA написа:Сервизите не искат да заверяват гаранцията ако акумулатора е с по-малко амперчасове от заводски предписаното за определения вид двигател. За Пунто 1.7 TD предписанията са за 60 Ah. Също така е мит че генератора на автомобила не може да зареди по-голям акумулатор, има доста изписано по този въпрос.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега съветвам те да прочетеш малко литература за акУмУлаторите, за алтернаторите, за амперчасовете за амперите на стартерните батерии. В думата акУмУлатор има само една буква О, и тя е предпоследна. Това също е важно. Ако искаш да поднесеш информация на някой, и той да я възприеме - трябва да е написана грамотно.
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:А защо тогава алтернаторите са с различни КW мощност ?FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:Fiat_Punto11 написа:А защо тогава алтернаторите са с различни КW мощност ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?t=37656Ако не можете да свалите файла, ще го кача в този форум.С 2 думи прости каталог на фирма Бош ( тея бяха от наше село май май ??? ) - за коя кола какъв акумулатор е нужен.Всичко друго си е за раздел "Общи приказки"п.с. Е па как може на 166-ца с мотор кат моя да излиза по книжка и каталог 100+ амперчса па за моята 72 са достатъчни.Па да има 166 какво повече да обслужва с това аку ....
Коментар
-
Разликата между малкия и големият акумулатор е, че при равни условия малкият акумулатор ще се разрежда повече от големия (в процентно отношение, ако мога така да се изразя). Но в същото време, ако алтернатора на автомобилът работи нормално, то той ще може да зареди колкото в малкия, толкова и в големия и в този случай големият ще е по-зареден от малкия. Но един малък акумулатор много трудно ще може да постигне същия по големина стартов ток, като големия, ако са в един и същи клас и марка акумулатори. И съответно това може да се укаже определящо за един по-трудно палещ автомобил, особено при зимни условия. П.П. Колега pr_00f , файлът няма отваряне и ако мислиш, че може да е от полза за съфорумците направо го качвай.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Все още не съм си купил нов акумулатор,този който мислех да слагам е на мой приятел и се оказа че е 45 ампер часа,и естествено не го сложих.Интересно е че на моя не пише никъде колко е хаха.Само че като размери е 2-пъти по голям от този с който щях да го сменям.Ходих да ми го проверят,казаха че е ок.Доляха ми само течност че ми бяха сухи плочите иначе бил пушка.И май е така(дано не го прокълна)защото при минусови температури когато двигателя е студен паля адски трудно с подадена газ и държейки ключа завъртян над 10сек но досега акумолатора никога не ми е падал.Карам я всеки ден,и гледам като съм имамл зор с паленето след това да работи поне 30 мин че да се зареди акумулатора.Незнам дали има логика в действията ми.Това все пак ми е първата кола и не разбирам кажи речи нищо.Така че засега немисля да сменям акумолатора.Но пък трудното палене много ме мъчи.Всъщност как е най вероятно без да искам да си изтоща акумолатора?Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.
No one ever really dies
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар