Възможно ли, ако съм прекъснал постоянния плюс на компютъра и съм го направил да работи само на контакт, за да нулирам настройките, да имам проблеми с него? Работата е там, че ако не го рестартирам постоянно се шашка от работата на газ и в даден момент не искаше да работи нормално на бензин и се налагаше откачването на акумулатора. Сега от повече от половин година работи само на контакт, но се случва когато запаля колата да не иска да работи равномерно на тихи обороти. На моменти се случва, при палене на бензин и моментално тръгване да работи нормално и след 5-6 минути, като изключа от скорост на някой светофар да почне да работи на 400-600 оборота и да гасне. На газ няма никакви проблеми!
Копчето за газта ми е автоматично и ужким има емулатор на ламбда сонда, но не... при продължително каране на газ и превключване в движение на бензин почва да прекъсва и губи мощност. Колата е Tipo 1.4 моно `93. П.П. Все си мисля, че виновникът може и да е датчикът(потенциометърът) на дроселовата клапа, защото ми се е случвало на бензин да се движа бавничко на първа скорост и изведнъж да вдигне оборотите с няколко хиляди без да съм си променял положението на крака върху газта.(Шантава работа
) Айде който е напред с материала да помага.



Коментар