колеги днес като си се прибирах посока Сандански забелязах че на таблото индикатора за къси светлини не свети ... и както всичко логично в тоя живот си викам изгорял е някой бушон ... спирам аз на една бензстанция и си купувам бушони ... отварам.. намирам .. сменям и продължавам ... 2-3 мин след смяната пак изгасна лампичката ... но след като изгасна се загледах и видях също че и осветлението на таблото не работи ... с изключение че дисплея който е на километрите свети .... слезнах от колата да видя дали светят фаровете ... и всичко ОК отивам от зад да видя стоповете ... и какво да видя ... заден ляв стоп и дясна крушка на номера не светят ... и след кратка консултация с наш колега Оги реших по метода на изключването да намеря откаде дава на късо и да локализирам и отстраня проблема ... откачиг фаровете .... след тога и крушката на номера отзад ... след нея и стопа ... слагам бушон ... и БУМ пак изгоря .... оттам минавам на таблото ... разглобвам да огледам за евентуално късо някаде .... (едно впечатление от новото табло ... с много готини букси е направено и е много удобно не е като на старото до 98г.) и та зглобих таблото но след като го зглобих и закачих кабелите установих следното стрелките на температурата и бензина скачат до горе но тая на температурата си остава горе докато тая на бензина си слиза .... което ме притеснява и незнам какво да правя .... относно късото няма как да запаля колата без да съм вързал таблото понеже до колкото знам ще даде грешка в системата на аербега и затова .... МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И ИДЕИ ... понеже положението ми никак не е розаво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с ел инсталацията и уред за температура
Collapse
X
-
Ако имаш мултицет, много лесно ще разбереш какъв е проблемът с таблото, и дали е от него. Сваляш го, и поглеждаш по-голямата букса, на нея има разни кабели, но два от тях, един до друг са разположени, са с цветове ЧЕРНО и ЖЪЛТО/ЧЕРВЕНО, на картинката са означени с N и GR. Единият захранва осветлението на таблото, а другият излиза на маса.Включваш мултицета на зумер, и на тези крачета, на които влизат съответните два кабела - пипаш със сондите. Ако започне да пищи, имаш късо съединение в таблото. Ако не - нямаш. За всеки случай си подсигури контактен спрей, и напръскай буксите. За уредите - има една маса към купето, която се намира някъде вътре в жабката, над компютъра, но нея не съм я търсил никога. Ако ти се занимава - потърси и почисти. Към нея ходи кабел означен с NZ (ЧЕРНО/ЛИЛАВО май беше), на краче 23 се вижда.От там нататък - останалото е сравнително лесно - започваш поред - преден десен габарит, заден ляв, дясна лампа на номера, и все отнякъде ще се обади.И накрая - да знаеш че на таблото лампа за къси светлини няма.
-
вчера преди да тръгна за балкана започнах да разглобвам и да меря с уреда но до никаде не стигнах .... и се отказах понеже нямах много време за да си играя на налучкване ....тая седмица кам 31-ви може да имам малко свободно време и ще я разглобя цялата ... относно уреда който скочи до горе и не слизаше надоло .... едната от клемиете не е контактувала добре .... с малко побългаряване всичко се оправя .... или по точно 3 кабелчета поялник и без повече излишни ядове с уреда който играе нагоре надолоAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар