След 3 дни борба с това чудо на техниката мисля, че ще имам нужда от малко помощ. Така ще се опитам да опиша всичко изчерпателно за да ме разберете и съответно да питам няколко въпросчета ..... Първо помпата ми е малко побългарявана, преди година беше се прецакала пак и на струг я отворихме и направихме капачка за да се затваря, сега пак така спря, отворих си я и видях че четките бяха заминали смених ги, сглобих я с 300 зора, но до там. След много опити днес май разбрах едно нещо - като я закача за захранването всичко е 6, върти си на сухо както трябва, но като пъхна маркучите отказва и тока ми пада, смисъл буквално - няколко опита и акумулатора падна. Немога да си го обясня проверих първо бушоните - ок са (говоря за тези по капака). Там има и 2 релета едното за помпата и още едно което не го знам. Та така започвам да питам :D ..... мога ли да пробвам да разменя 2-те релета да изключа поне проблем с това. Също възможно ли е да е от запушен маркуч и затова да се тормози (филтъра на помпата го проверих и изчистих- изключвам го). Също може ли да закача направо акумулатора отзад в багачника да я пробвам на място (да не би да стават мизерий по трасето на кабела), нямам мултицет, но отзад си идва ток по кабела. Има ли вероятност като объркам + и - на помпата да прави така или пак ще върти но наобратно. Оф ... имаше и още но забравих ... сега ще позаредя пак акумулатора колкото да я пробвам пак на сухо и утре пак мъка. Мерси предварително на тези които опитат да помогнат : ) П.П Оп забравих още нещо - пречи ли че четките които сложих сега са медни а не като старите - графитени или нещо подобно ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бензиновата помпа на Brava 1.4
Collapse
X
-
кола
тя вече нова не е чак толкова скъпа /не си струва да се отремонтирва /освен да е глътнала въздух и да трябва да се обезвъздуши щом си върти моторчето взимаш един прозрачен маркуч 1 метър слагаш до на изхода на помпата и смукваш леко и то се вижда даваш същевремено на контакт за кратко и трява да тръгне слагаш маркуча в едно около 2 литрово прозрачно шише /да не глътнеш гориво и помпата не трябва да работи без бензин/ А и сигурно помпата дава на късо щом пада тока
-
Материала на четките е от значение за да пази колектора. Не може помпата да ти скапе акумулатора за няколко пускания, освен ако не е стартер :D Не си прави експерименти с тази помпа за да не викаш пожарната (виждал съм как се пали за секунда автомобил) Помпи с които съм си играл дори и да запушиш изхода пак не вдигат такова налягане, че да спрат.
Коментар
-
Мерси на отзовали те се :D ... разбрах защо ми пада акумулатора, машинката на пръскалките работи нонстоп - там пък какво е станало нямам си идея. А това за помпата незнаех, че може да завърши с фатален край, ще пробвам само номера с обезвъздушаването ако не стане .... май ще пиша писмо на Дядо КоледаFiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Оп малко развитие по въпроса ..... позаредих малко алкумулатора и пробвах пак, помпата проработи но реших да завъртя няколко пъти за да качи хубаво горивото, при последния опит нещо изпатка и присветна в таблото с бушоните, един от service бушоните които са 15А беше разтопен, но не беше изгорял. Алкумулатора пак падна .... както и да е спирам с опитите преди да съм се взривил пред блока, ще изчакам да се поразтопи снега да я замъкна я в някой сервиз, я някоя морга.,Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар