След 3 дни борба с това чудо на техниката мисля, че ще имам нужда от малко помощ. Така ще се опитам да опиша всичко изчерпателно за да ме разберете и съответно да питам няколко въпросчета ..... Първо помпата ми е малко побългарявана, преди година беше се прецакала пак и на струг я отворихме и направихме капачка за да се затваря, сега пак така спря, отворих си я и видях че четките бяха заминали смених ги, сглобих я с 300 зора, но до там. След много опити днес май разбрах едно нещо - като я закача за захранването всичко е 6, върти си на сухо както трябва, но като пъхна маркучите отказва и тока ми пада, смисъл буквално - няколко опита и акумулатора падна. Немога да си го обясня проверих първо бушоните - ок са (говоря за тези по капака). Там има и 2 релета едното за помпата и още едно което не го знам. Та така започвам да питам :D ..... мога ли да пробвам да разменя 2-те релета да изключа поне проблем с това. Също възможно ли е да е от запушен маркуч и затова да се тормози (филтъра на помпата го проверих и изчистих- изключвам го). Също може ли да закача направо акумулатора отзад в багачника да я пробвам на място (да не би да стават мизерий по трасето на кабела), нямам мултицет, но отзад си идва ток по кабела. Има ли вероятност като объркам + и - на помпата да прави така или пак ще върти но наобратно. Оф ... имаше и още но забравих ... сега ще позаредя пак акумулатора колкото да я пробвам пак на сухо и утре пак мъка. Мерси предварително на тези които опитат да помогнат : ) П.П Оп забравих още нещо - пречи ли че четките които сложих сега са медни а не като старите - графитени или нещо подобно ...
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Коментар