Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ток в акумулатора а нищо не работи... ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Утре ще взема да счупя един акумулатор за да видя какво е устройството, но при мен както казах нов акумулатор го занесох да го напълнят и заредят и това не светна. Тогава установих, че ако си закриваш така, че уж да е по тъмно и да видиш по добре какъв е цвета не се вижда нищо. Няколко месеца след това реших да видя как е нивото и реших да доля малко и това взе, че стана зелено. Затова те посъветвах да долееш и според мен това си е нещо което се оцветява а не топче с механизъм, но това ще се разбере утре ако до тогава не се е намесил някой които знае какъв е принципа.
    Колега до колкото знам така нареченото ОКО е вид поплавък, но след като имаш възможност да разрушиш един акумулатор ще очакваме точна информация за устройството.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      Какво сте го замъдрили толкова, най-обикновен аерометър. Като спадне плътността - потъва топчето, и изглежда черно, а като спадне като цяло нивото на електролита - спада надолу целия уред, и изглежда бяло. Нещо такова.

      Коментар


        #18
        Отърва ме от това да ме пръска киселината докато му майката :D

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Какво сте го замъдрили толкова, най-обикновен аерометър. Като спадне плътността - потъва топчето, и изглежда черно ...
          Точно така е. И да допълня, че "окото" следи гъстотата (по която се съди за заредеността на АБ) само на една клетка, която може да е наред, а останалите може да са мъртъвци.
          chaveto написа:
          Напълно е възможно акумулатора да си замине от веднъж без никакви предупреждаващи симптоми ...
          Така е. Може всички клетки да са перфектни сами за себе си, но се случва да прекъсне моста между две клетки и ... --> още един акумулатор за рециклиране.
          Утре ще взема да счупя един акумулатор за да видя какво е устройството ...
          Предполагам знаеш какво правиш но аз да си кажа -Бъди внимателен, пази си лицето и дрешките

          Коментар


            #20
            OK, аерометър, но каква точно е механиката вътре, в тръбичка ли е, как е закрепено?Защото казах, че акумулатора е зареден, но зеленото не се вижда.Вижда се, като го разклатя, "мигва" в зелено.Което ще рече, че поплавъка не си е на мястото. По тази причина не мога да го ползвам като индикатор.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #21
              Мен ме Мори само студа ... ако несам я карал от преди 2-3 дена ... на годиниа и половина ми е акумулатора 21 март ще напраи 2 години ама издъхва ... START мисля ,че е 40 и някъф амперчас ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #22
                Провери си допълнително монтирано оборудване ако имаш - касетофон, усилвател, разни...

                Коментар


                  #23
                  batproho написа:
                  chaveto написа:
                  Утре ще взема да счупя един акумулатор за да видя какво е устройството, но при мен както казах нов акумулатор го занесох да го напълнят и заредят и това не светна. Тогава установих, че ако си закриваш така, че уж да е по тъмно и да видиш по добре какъв е цвета не се вижда нищо. Няколко месеца след това реших да видя как е нивото и реших да доля малко и това взе, че стана зелено. Затова те посъветвах да долееш и според мен това си е нещо което се оцветява а не топче с механизъм, но това ще се разбере утре ако до тогава не се е намесил някой които знае какъв е принципа.
                  Колега до колкото знам така нареченото ОКО е вид поплавък, но след като имаш възможност да разрушиш един акумулатор ще очакваме точна информация за устройството.
                  Няма смисъл да трошите акумулатора за да се запознаете отблизо с аерометъра /така нареченото око/.В една друга тема бях писал какво е кога светва зелено както и възможни причини да не свети зелено.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X