Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кабели за усилвател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кабели за усилвател

    Колеги я кажете откъде сте си прекарали кабелите към багажника че аз не виждам откъде може да мине +-вия от акумулутора в купето и как ще минат с +-вия и чинчовете под калниците прик положение че аз не виждам толкова луфт отдолу.Ще съм доволен на всякакво инфо и съвети. Ако има значение +-вия кабел е 8мм2
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    Място бол....след малко ще ти кача снимки че тъкмо ми е разглобена колата и ще видиш от къде
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Кабели за задна линия, захранващ + и чинчове за стъпалото съм положил в праговете.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        Гледай ,под всяка снимка има коментар. Ако има нещо питай
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          Малко е разглобено всичко,ама дано схванеш идеята... Не съм го правил професионално с разни гофрета и такива работи,обаче като за аматьорска работа си свири.Дупката от двигателното отделение за в купето ми е направена от газаджията и аз използвах нея за кабела,ти ако нямаш потърси някоя друга или дупни с бормашината по нагоре някъде и после я запълни с силикон като сложиш кабела,че да не влиза вода в купето.И внимавай с прага,ако го вадиш...(може и без вадене,само натъпкваш,обаче ще се вижда тук-там сигурно). Вкарай една права отверка и леко,леко напъваш точно около щипките където са и излиза лесно без счупване! Успех!!!
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            Ае не ,че нещо ма то усилвател няма толкова голяма консумация , толкоа дебел кабел едвали е нужнен , и чак пък от акумулатора + да хващаш ... може си вземеш + и от запалката, въпрос на избор ,неискам мнението ми да звучи убидно и да не се обижда колегата , иначе наистина има усилватели дето са доста гладни от към консумация е и системата е много добра.////ALPINE наистина е най-доброто.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Мястото за кабелите е идеално! За + търси най-дебелия кабел в инсталацията и задължително бушон! Ако кабела от където вземеш + е тънък примерно от запалката колкото и малка да е консумацията може да имаш големи неприятности! Играй на сигурно! Аз съм с кабел от акумулатора мисля 6 или 8 мм2 не съм сигурен а до усилвателя бях с 8мм2 но сложих пайнер 760 вата и не тръгна изобщо! Сега вече съм с кабел 16 мм2 за + и същия такъв за - и работи! Без кондензатор съм и при пиковете на баса е страшно! Представям си как гълта! Оборотите играят от 1000-700 при нормални 900! Също така гледай всички връзки да правят идеален контакт! - съм взел от един огромен болт под задната дясна седалка на Браво! Беше прашно около връзката и при пиковете усилвателя гаснеше! Контактен спрей и идеално почистени връзки! Успех!
              Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

              Коментар


                #8
                Що за глупости да се ползва тънък проводник и да се взема + от запалката колега ?Ползвам 10 мм, захранващ + с предпазител 70А директно от акумулатора, маса и чинчове на Dynaudio, повярвай ми едва ли ще имам някога проблеми с тока към стъпалото.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  Е да де! Да не е тънък и да не е от запалката пример от по-горен пост!
                  Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Ае не ,че нещо ма то усилвател няма толкова голяма консумация , толкоа дебел кабел едвали е нужнен , и чак пък от акумулатора + да хващаш ... може си вземеш + и от запалката, въпрос на избор ,неискам мнението ми да звучи убидно и да не се обижда колегата , иначе наистина има усилватели дето са доста гладни от към консумация е и системата е много добра.////ALPINE наистина е най-доброто.
                    Колега нещо си ама в голяма грешка!Сещаш ли се, че като усили музиката и най-много да не свирне като веме от запалката ток с тънък кабел!Какви глупости пишете?!?!Поне като не разбирате от дадено нещо не се изказвайте!Колега най-добре е да вземеш дебел кабел (според зависи усилвателя и говорителя дето ще захранваш) например да речем 12кв.мм2.Пускаш от плюса на акумулатора и на не повече от 50см. се слага бушона!Слагаш бушон с ампераж според това колко ти е усилвателя!Според мен по-добре е ако напримерно усилвателя ти е с 2 предпазителя по 20А общо 40А да сложиш при акумулатора по-малък бушон от 40А - примерно 30-35А за да не стигне по-силен ток до усилвателя и недай си боже тези бушони на усилвателя да са от тия дето не горят и ще ти замине усилвателя.За това аз така съм направил, че при акумулатора съм сложил по-малък ампераж от усилвателя!След това плюсовият кабел отива към усилвателя например по левият праг, а относно чинчовете и кабела идващ от CD-то дето подава сигнал и пуска самият усилвател е по-добре да минат от другата страна и да минат през десният праг поради факта, че ми казаха, че някакви смущения се получавали от този плюсовият кабел от акумулатора и чинчовете пък дали е вярно не знам!Също така кабела излизащ от усилвателя за масата трябва да е на еднаква дебелина както захранващият - в нашият случай е 12кв.мм2 и преди това както колегата по-горе е писал по-добре напръскай с контактен спрей и почисти преди да завиеш на някой болт кабела!Мисля, че няма смисъл да споменавам, че плюсовият кабел дето е на плюса на акумулатора може да се сложи на МЕДНА обувка и с поялника да се запой!!Много важно нещо е запояването в този случай!Дано да съм помогнал поне малко с обяснението .Успех

                    Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                    Коментар


                      #11
                      Еми усилвателчето засега ще е един Бошмен уж 400 вата, към 150 реални мисля да сложа 8мм2 да ми е мирна главата. Но някой ако продава кабели да свирка ама комплект
                      Fiat Bravo 1.4 12v

                      Коментар


                        #12
                        gamencerista написа:
                        Еми усилвателчето засега ще е един Бошмен уж 400 вата, към 150 реални мисля да сложа 8мм2 да ми е мирна главата. Но някой ако продава кабели да свирка ама комплект
                        Колега колкото по-дебел кабел, толкова по-добре .Например ако сменяш усилвателя и говорителя ще може да си оставиш кабелите.Аз така бих постъпил.Аз като купувах мойте кабели нямах достатъчно пари и за това си взех 8кв.мм2.

                        Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                        Коментар


                          #13
                          Дааам колегата stormi каза доста добри думи.А това да захраниш усилвател от запалката,или от където и да е другаде,а не от акумулатора е ПЪЛНА лудост,че дори и да ти е 100 вата усилвателя! Ако не вземеш от акумулатора захранване,ако ти е много малък кабела и ако не са ти добри връзките така ще ви мигат фаровете при удара на баса и така ще ви се менят оборотите че не можете да си представите. Моя усилвател го дават 500 реални вата по книжка и този кабел се осеща че ми е тъничък....още повече че не е и качествена марка. Така че колега ти си знаеш какъв ти е усилвателя и какъв кабел ще си вземеш,обаче гледай да е в повече дебелината,отколкото да е тънък и после да го сменяш.За 150 вата мисля че 8-ца е добре...Кабели виж във tuning.bg някой не продава ли...Модовете: Не го приемайте като някаква реклама на друг сайт,ама там sound форума им е по за такива неща
                          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                          Коментар


                            #14
                            Защо ми се струва, че стандарт 8 квадрата кабел няма, 6->10 квадрата Квадратурата на кабел мисля, че се смяташе диаметъра делен на 2 Х 3.14 и излизаше колко квадрата е, но не съм сигурен. Едно време ме мързеше да уча, та не е лошо да проверите да не ви гъбаркат с тези китайски боклуци по пазара защото ако го мериш с изолацията може и да дойде квадратурата.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Защо ми се струва, че стандарт 8 квадрата кабел няма, 6->10 квадрата Квадратурата на кабел мисля, че се смяташе диаметъра делен на 2 Х 3.14 и излизаше колко квадрата е, но не съм сигурен. Едно време ме мързеше да уча, та не е лошо да проверите да не ви гъбаркат с тези китайски боклуци по пазара защото ако го мериш с изолацията може и да дойде квадратурата.
                              Прав си няма такъв стандарт. Стандартите са - 0.5, 0.75, 1, 1.5, 2.5, 4, 6, 10, 16, 25 и тн.
                              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                              Коментар

                              Working...
                              X