Колеги я кажете откъде сте си прекарали кабелите към багажника че аз не виждам откъде може да мине +-вия от акумулутора в купето и как ще минат с +-вия и чинчовете под калниците прик положение че аз не виждам толкова луфт отдолу.Ще съм доволен на всякакво инфо и съвети. Ако има значение +-вия кабел е 8мм2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кабели за усилвател
Collapse
X
-
Кабели за задна линия, захранващ + и чинчове за стъпалото съм положил в праговете.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Малко е разглобено всичко,ама дано схванеш идеята... Не съм го правил професионално с разни гофрета и такива работи,обаче като за аматьорска работа си свири.Дупката от двигателното отделение за в купето ми е направена от газаджията и аз използвах нея за кабела,ти ако нямаш потърси някоя друга или дупни с бормашината по нагоре някъде и после я запълни с силикон като сложиш кабела,че да не влиза вода в купето.И внимавай с прага,ако го вадиш...(може и без вадене,само натъпкваш,обаче ще се вижда тук-там сигурно). Вкарай една права отверка и леко,леко напъваш точно около щипките където са и излиза лесно без счупване! Успех!!!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ае не ,че нещо ма то усилвател няма толкова голяма консумация , толкоа дебел кабел едвали е нужнен , и чак пък от акумулатора + да хващаш ... може си вземеш + и от запалката, въпрос на избор ,неискам мнението ми да звучи убидно и да не се обижда колегата , иначе наистина има усилватели дето са доста гладни от към консумация е и системата е много добра.////ALPINE наистина е най-доброто.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Мястото за кабелите е идеално! За + търси най-дебелия кабел в инсталацията и задължително бушон! Ако кабела от където вземеш + е тънък примерно от запалката колкото и малка да е консумацията може да имаш големи неприятности! Играй на сигурно! Аз съм с кабел от акумулатора мисля 6 или 8 мм2 не съм сигурен а до усилвателя бях с 8мм2 но сложих пайнер 760 вата и не тръгна изобщо! Сега вече съм с кабел 16 мм2 за + и същия такъв за - и работи! Без кондензатор съм и при пиковете на баса е страшно! Представям си как гълта! Оборотите играят от 1000-700 при нормални 900! Също така гледай всички връзки да правят идеален контакт! - съм взел от един огромен болт под задната дясна седалка на Браво! Беше прашно около връзката и при пиковете усилвателя гаснеше! Контактен спрей и идеално почистени връзки! Успех!
Коментар
-
Що за глупости да се ползва тънък проводник и да се взема + от запалката колега ?Ползвам 10 мм, захранващ + с предпазител 70А директно от акумулатора, маса и чинчове на Dynaudio, повярвай ми едва ли ще имам някога проблеми с тока към стъпалото.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Ае не ,че нещо ма то усилвател няма толкова голяма консумация , толкоа дебел кабел едвали е нужнен , и чак пък от акумулатора + да хващаш ... може си вземеш + и от запалката, въпрос на избор ,неискам мнението ми да звучи убидно и да не се обижда колегата , иначе наистина има усилватели дето са доста гладни от към консумация е и системата е много добра.////ALPINE наистина е най-доброто.
Коментар
-
gamencerista написа:Еми усилвателчето засега ще е един Бошмен уж 400 вата, към 150 реални мисля да сложа 8мм2 да ми е мирна главата. Но някой ако продава кабели да свирка ама комплект
Коментар
-
Дааам колегата stormi каза доста добри думи.А това да захраниш усилвател от запалката,или от където и да е другаде,а не от акумулатора е ПЪЛНА лудост,че дори и да ти е 100 вата усилвателя! Ако не вземеш от акумулатора захранване,ако ти е много малък кабела и ако не са ти добри връзките така ще ви мигат фаровете при удара на баса и така ще ви се менят оборотите че не можете да си представите. Моя усилвател го дават 500 реални вата по книжка и този кабел се осеща че ми е тъничък....още повече че не е и качествена марка. Така че колега ти си знаеш какъв ти е усилвателя и какъв кабел ще си вземеш,обаче гледай да е в повече дебелината,отколкото да е тънък и после да го сменяш.За 150 вата мисля че 8-ца е добре...Кабели виж във tuning.bg някой не продава ли...Модовете: Не го приемайте като някаква реклама на друг сайт,ама там sound форума им е по за такива нещаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Защо ми се струва, че стандарт 8 квадрата кабел няма, 6->10 квадрата Квадратурата на кабел мисля, че се смяташе диаметъра делен на 2 Х 3.14 и излизаше колко квадрата е, но не съм сигурен. Едно време ме мързеше да уча, та не е лошо да проверите да не ви гъбаркат с тези китайски боклуци по пазара защото ако го мериш с изолацията може и да дойде квадратурата.
Коментар
-
chaveto написа:Защо ми се струва, че стандарт 8 квадрата кабел няма, 6->10 квадрата Квадратурата на кабел мисля, че се смяташе диаметъра делен на 2 Х 3.14 и излизаше колко квадрата е, но не съм сигурен. Едно време ме мързеше да уча, та не е лошо да проверите да не ви гъбаркат с тези китайски боклуци по пазара защото ако го мериш с изолацията може и да дойде квадратурата.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар