Здравейте. Имам следния проблем. Преди около две седмици взех една Марея 1.9 жтд и сега вече дойде на дневен ред и радиото. Оригиналното го свалих без проблеми, имам преход за СД и сега идва въпроса. Радиото имаше три куплунга. Един за захранването, втори с изходите за говорителите и трети незнайно за какво. Моля ако някой знае кажете третия куплунг с два кабела за какво е? И втория въпрос относно захранването-Има постоянен + и - и още няколко кабела. Кой за какво и кой да свържа за да се управлява включването от контактния ключ. Благодаря предварително. Ако може схема ще е най добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ, относно кабелите с куплунзите на радиото
Collapse
X
-
ами третия вероятно е антената му, кръгъл куплунг. как да се управлява от контактия ключ, искаш като седиш пред магазина и чакаш жената да седиш на контакт, че да слушаш радио? по принцип трябва един постоянен + през бушон и един - и кабелите за колоните, няма друго.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Антената си е антена. Този за който говоря е при останалите два. А като казвам да се управлява от конт. ключ имам предвид да се вкл. СД-то като запаля, както е сега и така да се гаси. А докато чакам жената мога да си го вкл. и без да съм на контакт. Това си е от постоянния +. Търся командния +, който идва от ключа.
Коментар
-
касетофон
има преходник или срежи кабелите и ги прехвърли направо на новия модел най важно е говорители после + и - и един за осветлението и памета ако искаш да работи винаги ги върчи заедно на постоянеен + прочети тук има схеми http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46528
Коментар
-
Червеният кабел ти е постоянният +, а оранжевият е + през контакт. Свържи си СД-то да работи само на контакт, защото както съм писал в други теми като са закачени постоянно и двата плюса консумацията дори при напълно изключено СД е над 100мА което е зле за акумулатора особено ако не караш всеки ден колата по 10-на километра.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
kluchar пробвал съм с изключено СД и свален панел, консумация над 100мА зависи от модела и марката СД. Като си е свързано по схемата от книжката - единият + постоянен за да си помни настройките, а другият през контакт за да се гаси с контакта - консумация 10-15мА с включена аларма. Пробвано при Сони, Пайнер, някакъв от Метро не му помня марката. При всички я има тази консумация при свързани двата плюса. То за това в книжката към касетофона си има схема да е през контакт.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
До 50мА е нормална консумация, от там нагоре вече не е. И то се вижда - производителя е предвидил 10-15мА да консумира колата.ОБАЧЕ СД-то е друго нещо - както казах ако не е свързано да работи само при контакт консумацията е доста над позволените 50мА.Моето съм го свързал да си работи само като е запалена колата - така като загася нищо не мога да забравя включено, всичко гасне.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ето на какво попаднах докато се ровех по моя проблем. Може да помогне на някого.http://www.autoelectric.ru/audio/con...connectors.htm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар