Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за помощ, относно кабелите с куплунзите на радиото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за помощ, относно кабелите с куплунзите на радиото

    Здравейте. Имам следния проблем. Преди около две седмици взех една Марея 1.9 жтд и сега вече дойде на дневен ред и радиото. Оригиналното го свалих без проблеми, имам преход за СД и сега идва въпроса. Радиото имаше три куплунга. Един за захранването, втори с изходите за говорителите и трети незнайно за какво. Моля ако някой знае кажете третия куплунг с два кабела за какво е? И втория въпрос относно захранването-Има постоянен + и - и още няколко кабела. Кой за какво и кой да свържа за да се управлява включването от контактния ключ. Благодаря предварително. Ако може схема ще е най добре.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    ами третия вероятно е антената му, кръгъл куплунг. как да се управлява от контактия ключ, искаш като седиш пред магазина и чакаш жената да седиш на контакт, че да слушаш радио? по принцип трябва един постоянен + през бушон и един - и кабелите за колоните, няма друго.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Антената си е антена. Този за който говоря е при останалите два. А като казвам да се управлява от конт. ключ имам предвид да се вкл. СД-то като запаля, както е сега и така да се гаси. А докато чакам жената мога да си го вкл. и без да съм на контакт. Това си е от постоянния +. Търся командния +, който идва от ключа.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        за тоз куплунг дет казва колегата е за управление от мултиволана ако има такъв,а колегата няма и затова има два кабела който не знам за какво са но висят свободно като имаш сд

        Коментар


          #5
          lubomm написа:
          за тоз куплунг дет казва колегата е за управление от мултиволана ако има такъв,а колегата няма и затова има два кабела който не знам за какво са но висят свободно като имаш сд
          Благодаря. Първия въпрос го разгадахме. Сега остана втория.
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #6
            Звтория въпрос на мен ми баха бутнати тез букси и имаше мост между някакъв розав кабел беше и някакъв друг не помня ама мисля че като закачиш буксите ще тръгне,се пак е евробукса стандарт

            Коментар


              #7
              Няма как да стане само с куплинга. Ще се наложи да се режат кабели. Гадното СД е Панасоник и те си имат техен стандарт. Има един единствен куплунг и на него се закачат всички кабели (както захранващи , така и изходи).
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #8
                и сонито си има стандарт ама в кутичта има и кабели които стават за евробуксата и служат като преходник ама май ги нямаш тези кабели

                Коментар


                  #9
                  касетофон

                  има преходник или срежи кабелите и ги прехвърли направо на новия модел най важно е говорители после + и - и един за осветлението и памета ако искаш да работи винаги ги върчи заедно на постоянеен + прочети тук има схеми http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46528
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Червеният кабел ти е постоянният +, а оранжевият е + през контакт. Свържи си СД-то да работи само на контакт, защото както съм писал в други теми като са закачени постоянно и двата плюса консумацията дори при напълно изключено СД е над 100мА което е зле за акумулатора особено ако не караш всеки ден колата по 10-на километра.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      СД

                      Нали май искаше да работи и без контакт трябва да е вързано постоянно а едвали да гълта толкова ако се изключва СД да не е на стенбаи.ако е в готовнос може и повече да гълта може да си прореви с различно свързване а иначе като се махне ключа на ФИАТ се изключва всичко -
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        kluchar пробвал съм с изключено СД и свален панел, консумация над 100мА зависи от модела и марката СД. Като си е свързано по схемата от книжката - единият + постоянен за да си помни настройките, а другият през контакт за да се гаси с контакта - консумация 10-15мА с включена аларма. Пробвано при Сони, Пайнер, някакъв от Метро не му помня марката. При всички я има тази консумация при свързани двата плюса. То за това в книжката към касетофона си има схема да е през контакт.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          10-15 няма проблем ако колата е наред и се кара редовно другото е да се въжрже като е на контакт само тогава да работи ама като си спрял неможе да си пуснеш музика или обратното може и да го забравиш да е включено ако е намалено
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            До 50мА е нормална консумация, от там нагоре вече не е. И то се вижда - производителя е предвидил 10-15мА да консумира колата.ОБАЧЕ СД-то е друго нещо - както казах ако не е свързано да работи само при контакт консумацията е доста над позволените 50мА.Моето съм го свързал да си работи само като е запалена колата - така като загася нищо не мога да забравя включено, всичко гасне.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              Ето на какво попаднах докато се ровех по моя проблем. Може да помогне на някого.http://www.autoelectric.ru/audio/con...connectors.htm
                              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                              Коментар

                              Working...
                              X