Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-голям акумулатор ли ми трябва?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    ... Стартерът е с мощност 2 киловата - 200 ампера "преко сили"...
    Да не забравяме, че по време на палене работи помпата в резервоара, подгревни свещи на нафта и на антифриз + допълнително оборудване - компютри, компоти и т.н.

    Коментар


      #32
      Наскоро намерих в жабката квитанцията и гаранционата карта на акомулатора, с който е колата в момента. Същият е купен 2001 година, което прави 8 години експлоатация. Марката е Exide с щампа Fiat/Lancia 60Ah и стартов ток 360А.При мен е вече трета година и за сега проблеми с него не съм имал. Един път само се изтощи, понеже бях оставил плафона да свети и един път, когато не карах колата известно време, а само беше припалвана.Личи си, че вече върти малко по-мудно, но се държи още гадината, а вече на преклонна възраст.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        Да не забравяме, че по време на палене работи помпата в резервоара, подгревни свещи на нафта и на антифриз + допълнително оборудване - компютри, компоти и т.н.
        Подгревните свещи на антифриза определено не работят и както казах погледнете по какъв стандарт ви е пусковият ток на акумулатора. Ако не се лъжа разликата между двата стандарта беше Х2 и много хора не четат какво купуват и после търкат очи

        Коментар


          #34
          Два дни вече паля. Проблемът (надявам се да е този) се оказа скъсан маркуч след дебитомера и преди турбото. Според обясненията, които получих, колата е вкарвала доста атмосферен въздух, който компютърът няма как да отчете и при застудяване нафтата е трудно да се възпламени, като не са налични точните пропорции въздух. Маркучът беше сменен (намерих втора ръка напълно здрав) и засега паля на студено. Дано така да продължи и това да е бил проблемът, защото скъсването беше доста и явно не беше отсега.
          Fiat Bravo 1997 TD100

          Коментар


            #35
            trustworthy написа:
            Пасва точно на мястото си на алфата. Такъв го дават по каталога на ’Бош’ Наскоро свалих един такъв като на колегата - Искра 62 Ач / 430А - от ланча 2.0 бензин, че имаше мъртва клетка. Ясно е, че не може 2.0 бензин и 1.9дизел да ползват един и също вид акумулатори. Исках да сложа моя стария (62Ач/540А) на мястото на изпушилия ’Искра’, но се оказа, че 540-амперовият е с около 2 сантиметра по-дълъг от Искрата и не може да влезе в леглото на ланчата Не съм мерил, но 720-амперовият ще е поне с още сантиметър по-дълъг сигурно Ясно е за какви разлики става дума
            По каталог е 60Ah

            Коментар

            Working...
            X