Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-голям акумулатор ли ми трябва?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-голям акумулатор ли ми трябва?

    Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. Струва ми се, че от карането на светлини, не може добре да се зареди и сутрин става лошо.Гледах новите акумулатори, но по-малко от 540А стартов ток нямаше. Малък ли ми е акумулаторът за фиата и да взимам ли нов? Посъветвайте ме по-голям ли да търся, т.е. около 75Ah или пак 62Аh, но с по-голям стартов ток?
    Fiat Bravo 1997 TD100

    #2
    Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток. Това ти разрежда акумулатора.Търси с голям стартов ток! Всъщност може да отидеш в магазин на Бош или друг магазин за акумулатори и да видиш какъв се препоръчва по каталог
    _______
    146 JTD

    Коментар


      #3
      trustworthy написа:
      Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток.
      А побира ли се на мястото, определено за акумулатора, като гледам така всичко е доста наблъскано под капака?
      Fiat Bravo 1997 TD100

      Коментар


        #4
        Halt написа:
        trustworthy написа:
        Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток.
        А побира ли се на мястото, определено за акумулатора, като гледам така всичко е доста наблъскано под капака?
        Побира се.

        Коментар


          #5
          Пасва точно на мястото си на алфата. Такъв го дават по каталога на ’Бош’ Наскоро свалих един такъв като на колегата - Искра 62 Ач / 430А - от ланча 2.0 бензин, че имаше мъртва клетка. Ясно е, че не може 2.0 бензин и 1.9дизел да ползват един и също вид акумулатори. Исках да сложа моя стария (62Ач/540А) на мястото на изпушилия ’Искра’, но се оказа, че 540-амперовият е с около 2 сантиметра по-дълъг от Искрата и не може да влезе в леглото на ланчата Не съм мерил, но 720-амперовият ще е поне с още сантиметър по-дълъг сигурно Ясно е за какви разлики става дума
          _______
          146 JTD

          Коментар


            #6
            Благодаря, ще трябва нов акумулатор, за да спрат проблемите. Този ще го дам на приятелката си, която има Опел Кадет, предполагам с него ще е пушка!
            Fiat Bravo 1997 TD100

            Коментар


              #7
              Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?

              Halt написа:
              Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. ...
              Какво ти е зарядното? Колко часа го зареждаш и с какъв ток? По какво съдиш, че се е заредил? Мерил ли си гъстотата на електролита във всяка отделна клетка с ареометър (денсиметър, гъстотомер)?

              Коментар


                #8
                Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?

                zaio написа:
                Какво ти е зарядното? Колко часа го зареждаш и с какъв ток? По какво съдиш, че се е заредил? Мерил ли си гъстотата на електролита във всяка отделна клетка с ареометър (денсиметър, гъстотомер)?
                Ползвам зарядно Einhell автоматично, зарежда батерии от 5 до 200 Ah. Зареждам между 12 до 24 часа. Не съм мерил гъстотата на електролита, само веднъж бях долял мъничко дейонизирана вода.
                Fiat Bravo 1997 TD100

                Коментар


                  #9
                  Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?

                  zaio написа:
                  Halt написа:
                  Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. ...
                  Какво ти е зарядното? Колко часа го зареждаш и с какъв ток? По какво съдиш, че се е заредил? Мерил ли си гъстотата на електролита във всяка отделна клетка с ареометър (денсиметър, гъстотомер)?
                  Колега, този акумулатор просто не е за този двигател. Направ не ми се мисли какъв тормоз е в студовете паленето с него
                  _______
                  146 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?

                    trustworthy написа:
                    Колега, този акумулатор просто не е за този двигател. Направ не ми се мисли какъв тормоз е в студовете паленето с него
                    Ами няма тормоз, просто не пали.
                    Fiat Bravo 1997 TD100

                    Коментар


                      #11
                      Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?

                      Halt написа:
                      trustworthy написа:
                      Колега, този акумулатор просто не е за този двигател. Направ не ми се мисли какъв тормоз е в студовете паленето с него
                      Ами няма тормоз, просто не пали.
                      Аз ти говоря за тормоз на акумулатора Просто си ми далече, за да ти дам моя стария 540-амперов (него все още го бива) да пробваш и да видиш каква ще е разликата.
                      _______
                      146 JTD

                      Коментар


                        #12
                        За нашият мотор по каталог мисля, че му даваха 65Ah или 62, не помня добре. В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А! Така, че колега не търси проблема в размера на акумулатора. Провери заредждането на алтернатора и електролита на акумулатора! Проблемът е в един от двата компонента.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          За нашият мотор по каталог мисля, че му даваха 65Ah или 62, не помня добре. В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А! Така, че колега не търси проблема в размера на акумулатора. Провери заредждането на алтернатора и електролита на акумулатора! Проблемът е в един от двата компонента.
                          Ако е от алтернатора, не би ли следвало постоянно да имам проблеми, независимо от времето?
                          Fiat Bravo 1997 TD100

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А!
                            Тогава съжалявам, ако съм подвел колегата, но просто не мога да си обясня защо за ЖТД дават акумулатор с толкова по-високи характеристики, при условие, че обемите на двата двигателя са едни и същи на практика.
                            _______
                            146 JTD

                            Коментар


                              #15
                              trustworthy написа:
                              Vladim написа:
                              В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А!
                              Тогава съжалявам, ако съм подвел колегата, но просто не мога да си обясня защо за ЖТД дават акумулатор с толкова по-високи характеристики, при условие, че обемите на двата двигателя са едни и същи на практика.
                              Наистина няма логика да дават за JTD акумулатор със стартов ток 540А, а за TD - 400А при положение, че последния е с по-висока компресия и би изисквал по-голяма мощност, за да развърти.

                              Коментар

                              Working...
                              X