Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. Струва ми се, че от карането на светлини, не може добре да се зареди и сутрин става лошо.Гледах новите акумулатори, но по-малко от 540А стартов ток нямаше. Малък ли ми е акумулаторът за фиата и да взимам ли нов? Посъветвайте ме по-голям ли да търся, т.е. около 75Ah или пак 62Аh, но с по-голям стартов ток?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-голям акумулатор ли ми трябва?
Collapse
X
-
Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток. Това ти разрежда акумулатора.Търси с голям стартов ток! Всъщност може да отидеш в магазин на Бош или друг магазин за акумулатори и да видиш какъв се препоръчва по каталог_______
146 JTD
-
trustworthy написа:Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток.Fiat Bravo 1997 TD100
Коментар
-
Halt написа:trustworthy написа:Определено ти е малък. Аз преди време смених моя (62 Ач / 540А стартов, с него я купих) с такъв, който го дават по каталог - 72Ач / 720 А стартов. Двигателите ни са еднакви на практика що се отнася до ел. захранване при стартиране, а ти имаш почти два пъти по-слаб стартов ток.
Коментар
-
Пасва точно на мястото си на алфата. Такъв го дават по каталога на ’Бош’ Наскоро свалих един такъв като на колегата - Искра 62 Ач / 430А - от ланча 2.0 бензин, че имаше мъртва клетка. Ясно е, че не може 2.0 бензин и 1.9дизел да ползват един и също вид акумулатори. Исках да сложа моя стария (62Ач/540А) на мястото на изпушилия ’Искра’, но се оказа, че 540-амперовият е с около 2 сантиметра по-дълъг от Искрата и не може да влезе в леглото на ланчата Не съм мерил, но 720-амперовият ще е поне с още сантиметър по-дълъг сигурно Ясно е за какви разлики става дума_______
146 JTD
Коментар
-
Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?
Halt написа:Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. ...
Коментар
-
Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?
zaio написа:Какво ти е зарядното? Колко часа го зареждаш и с какъв ток? По какво съдиш, че се е заредил? Мерил ли си гъстотата на електролита във всяка отделна клетка с ареометър (денсиметър, гъстотомер)?Fiat Bravo 1997 TD100
Коментар
-
Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?
zaio написа:Halt написа:Ползвам ISKRA 62Ah с пусков ток 430 А.Имам FIAT Bravo TD100 1,9 кубика. Акумулаторът е на 2 години, но от време навреме, като застудее (да не говорим, като е много студено), тотално ме предава и дори да завърти, не мога да запаля.Като го заредя със зарядно, няма проблеми. ..._______
146 JTD
Коментар
-
Re: По-голям акумулатор ли ми трябва?
Halt написа:trustworthy написа:Колега, този акумулатор просто не е за този двигател. Направ не ми се мисли какъв тормоз е в студовете паленето с него_______
146 JTD
Коментар
-
За нашият мотор по каталог мисля, че му даваха 65Ah или 62, не помня добре. В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А! Така, че колега не търси проблема в размера на акумулатора. Провери заредждането на алтернатора и електролита на акумулатора! Проблемът е в един от двата компонента.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:За нашият мотор по каталог мисля, че му даваха 65Ah или 62, не помня добре. В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А! Така, че колега не търси проблема в размера на акумулатора. Провери заредждането на алтернатора и електролита на акумулатора! Проблемът е в един от двата компонента.Fiat Bravo 1997 TD100
Коментар
-
Vladim написа:В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А!_______
146 JTD
Коментар
-
trustworthy написа:Vladim написа:В съшият каталог и стартовият ток е указан около 400А!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар